platen 0 Postad 18 December , 2007 Hej tänkte sälja båten till våren, Det är en elan 495 GT Family från 89 med en mercury optimax 75 hk från 2005 . Tänkte hör om det är någon som vet ca vad man ska anosera ut den för? Mvh Niklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan__ 0 Postad 14 November , 2008 Jag sålde min båt på www.hyresjakten.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 14 November , 2008 Du har torskat på båtlivet va? Drar den slutsatsen när jag ser att du även har din gamla tråd besatt av båtköp igång. Vad ska du nu byta upp dig till? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
23an 0 Postad 14 November , 2008 till stefan__! lessnar du aldrig på göra reklam för den där sidan??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 14 November , 2008 Blandade viss ihop namnen, ber om ursäkt för det. Ähum, det är ju fredag om än lite väl tidigt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 15 November , 2008 Jag har sålt 2 båtar på blocket. Den första efter 1! dag och den andra efter 4 dagar. Och då kostade den andra i alla fall en halv miljon kronor och det var nu under hösten i kristider och allt. Billigt och bra att sälja där. Länka gärna till en sida som du läggae upp på nätet med lite mer fakta och bilder på din båt så blir den mer lättsåld. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser