Gå till innehåll
söndag 24 november 2024
ViBatagare_Bogatir

Motorbåtseskader genom Stockholm

Rekommendera Poster

Jag är på med min dc, dag som kväll!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Låter jättekul. Kommer gärna till GBG. \Smile\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

man skulle gjort en lista där man ser hur många som kommer /vill komma till GBG o STHLM =) vore för underbart ... men jag som har båten vid henån /hafsten hur långt äre till GBG egentligen ? henån ligger ungefär vi orust jag bor nästan ända inne vid Uddevalla... någon som vet? :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

..nu i år är det Stockholm som ska ha en båteskader . Gbg blir tydligen 2009 !!!!

Läs första inlägget !

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

..som sakt var, 2008 är Stockholm som gäller !

Du för köra ''lite'' norr över .....\Wink\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Verkar mycket trevligt !  Köra genom Stockholms kanaler osv mitt inne i centrum. Skitmysigt om det är lite skymning. De som känner sig lite osäkra på mörkerkörning, kan ju hänga lite längre bak i stadseskadern. Tänk bara på att GPS inte är lika med radar, som några tycks tro, när det blir mörkt....

Vi hänger på om det passar med sommarens ledighet...

Hälsningar

Deporterad Göteborgare sedan 21 år... 

Senast ändrad av Reine | 17 mars 2008 | 20:47

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hehe okej, tänkte inte på det... ,

haha lite norr? ska jag gena tvärs genom landet kanske ;) nepp, men ända till stockholm åker jag inte iallafall hehe...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Jättekul tycker jag. Har ett antal båtar en flipper 666 och min ögonsten Gilla högsjöbåt från 1937. Är med i DMK I Djurgårdsbrunnsviken skall höra med styrelsen om vi inte kan ordna något i vår hamn den kvällen. Återkom till anders@slundh.se om intresse finns. Så skall jag tala med styrelsen om detta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Självklart ställer jag och min kvinna upp på denna eskader.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi måste ta fram ett förslag på tid och datum det kan vara beroende om man är på semmester etc.

Mitt förslag är 08-08-08 då hela Stockholm firar med både kräftskiva i Humlan och med stort fyrverkeri etc.

Om man bestämer tid och plats vet alla om de kan komma.

Jag skulle gärna uppleva den kvällen.  (då skulle kustbevakarna få lite att göra)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

08-08-08 låter som ett utmärkt datum. Hoppas vi har tur med vädret.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Japp... Jag med fru och liten fyrbening är oxå med.. Som nämnts tidigare, en båtarnas Power Meet eller i detta fall kanske Stockholm Crusing.. Skulle säkert bli hel lyckat!! 080808 låter bra, men vi kommer hur som.. Bor Södertälje så det är alltid lagom sträcka oavsett datum..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

men varför är denna inte klistrad längre =! , livar upp den lite nu =) ingen får ju missa detta !\Laughing\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag flyttar upp tråden då den är efterfrågad.

080808 är ett förslag då det är fyrverkeri och massor av fest runt Stockholms kajer etc.

Har MG någon organisation att driva detta förslag? eller ligger det hos någon annan att organisera ?

Kom med svar och ideer etc.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Fiskbullen

Antagligen så är man inte längre så intresserad att hålla i jippot själva. Snacka går ju! Nej det får nog bli någon annan som håller i tåtarna om det ska bli nå´ t. Annars hade man väl låtit tråden vara uppe.

En fråga angående. Hur ställer ni er till om man ska kryssa hela vägen \Foot för ingen seglare vill väl köra med motorn längre? \Smile\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

....ej klistrad ?

Då får vi  ''klistra'' lite själva ....\Wink\

Senast ändrad av Jocke-SeaRay | 01 april 2008 | 22:18

post-11345-1394235408,1755_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Titta på bil och mc träffar dessa har till 99% en tidning som backar upp. det är nopg en förutsättnig om det skall gå att få till en träff. Jag ser inga problem med det. Bara bra att en tidning som kan det organisatoriska backar upp träffen. om det kommer till en helg träff så tar jag båten från Hudik ner till Sthlm. Väl  mött.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mariage

Jaha, tror ni att det blir något? Och har alla mg-vimpeln Flört den måste man ha.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mariage

Hehe, nu Lena.J när du är i ljuva sthlm de här dagarna, så kanske du kan rekognosera vart vi ska ha jippot. Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej

Detta tycker jag är ett roligt innitiativ och givetvis hänger jag med om det är efter skolorna börjat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mariage

Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag flyttar upp tråden då den är efterfrågad.
080808 är ett förslag då det är fyrverkeri och massor av fest runt Stockholms kajer etc.
Har MG någon organisation att driva detta förslag? eller ligger det hos någon annan att organisera ?

Kom med svar och ideer etc.

Senast ändrad av Florina | 18 april 2008 | 17:58

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Väldigt dåligt intresse, då lägger vi ner detta försök.

Jag släpper det i alla fall.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mariage

Jag tror att mg har fegat ur, det här är inte gbg. Vi i sthlms trakten är ju helt annorlunda, Cool Så ska det bli något eller någon form av sammankomst, så får vi nog fixa det själva. Inte för att jag tror på det riktigt, men förra året anordnades en träff i mälaren. Det var terrafobica som fixade det och på den träffen var vi båtfolk från flera håll som hade en otroligt trevlig kväll. På den träffen var vi direkt uppkopplade med Göteborgsmaffian Skrattande via dator. Jag vill minnas att dom inte alls hade så roligt som oss Skrattande 

Jag skojade. Så vi får som sagt se vad det blir, OM det blir något.

/Mariage

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Var det inte tidningen Vi Båtägare som skulle hålla i det här?!

Jag hänger gärna med, har ju båten liggandes bara 6-7 distansminuter från Sthlm.Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...