TGIF 0 Postad 18 December , 2007 Här kan ni puckla på varandra bäst ni vill.... God Jul och gått nytt år på er bägge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 December , 2007 Vill helst inte bli nämnd i samma mening, har ett rykte att tänka på! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 December , 2007 Vakna Flipper...buss på Steve..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 December , 2007 Du kanske kan ta hans roll som standin så länge? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 December , 2007 Inte en suck, hans nivå kommer jag aldrig NER till...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 December , 2007 O jag som trodde du var hans lärling Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 December , 2007 Hallå eller, jag är mig själv.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TGIF 0 Postad 20 December , 2007 Har Flipper sjunkit? Inte en rad sedan den 17:e. Han kanske är ute och köper julklappar till oss...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 December , 2007 Finns olika funderingar...han kanske köper julklappar till Rutger...eller så bloggar han för fullt....eller så är han och köper nya ipnummer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser