Nitro 2 Postad 18 December , 2007 Nu är det bara fyra dagar tills det vänder och sex dagar till att man man kan börja räkna ner. Med räkna ner menar jag givetvis för sjösättning. För mig har julen två innnebörder. Den första är givetvis högtiden och den andra är det faktum att nu går det mot ljusare tiden. Vilket är en förutsättning för att åtminstonde jag skall börja fungera fullt ut. Jag tar här och nu tillfället i akt att önska Er alla en riktigt lugn och fin jul med lagom med allt samt att alla Era önskningar/förväntningar kommer att förverkligas nästa år. /Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 18 December , 2007 Vill oxå önska alla en God Jul & Gott Nytt ÅR. Drick inte för lite. http://www.barnemix.no/skravlemix/images/smilies/fnd(8).gif\ border=\0\ alt=\Fnd(8)\ title=\Fnd(8)\ /> /BB Senast ändrad av BoatBruce | 18 december 2007 | 09:59 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scrat 2 Postad 18 December , 2007 God Jul och Gott Nytt År till er alla! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 18 December , 2007 God Jul & Gott Nytt År. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidstahl 0 Postad 18 December , 2007 Tackar så mycket. Jag önskar er detsamma! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 18 December , 2007 jaja happy på er då fridenz rillezzzzzzzzzzzzzz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 19 December , 2007 God Jul och Gott Nytt år!! :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 19 December , 2007 God Jul Alla. Hoppas ni får alla julklappar ni önskat er. GOD JUL O GOTT NYTT ÅR. URBAN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 December , 2007 GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ALLA HÄR PÅ MG! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 20 December , 2007 Får man va´ me´ ?Jaha.Då önskar jag väl åsså God Jul & Gott Nytt År Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
styling 0 Postad 20 December , 2007 God jul og godt nytt år til alt båtfolk ! Her er et sommerminne fra Glafsfjorden. Senast ändrad av styling | 20 december 2007 | 17:12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 22 December , 2007 God Jul & Gott Nytt År på er !! http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-smile.gif\ border=\0\ alt=\Smile\ title=\Smile\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jhea 0 Postad 22 December , 2007 GOD JUL OCH HOPPAS ATT VÅREN SNART ÄR HÄR SÅ MAN KAN BÖRJA VAXA..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser