Gå till innehåll
fredag 27 september 2024
Flipper_510_HT

Flippers tråd för alla!

Rekommendera Poster

 

Ja du Dessin, världen är föränderlig även här på MG, men är du tillbaks så finns det väl ingen tid över att munhuggas med anemos för någon av oss\Innocent\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag skiter väl i om du blir snäll eller vad...tycker bara det är lite lågt att hålla på så länge med anemos som FLIPPER gjort, fast man kanske inte ska kräva så mycket av en sån...jag menar en lillrutger...

 

Såg ju häromveckan hur lillrutger och storrutger bredde ut sig och skrävlade om mobbingguiden...någon timme senare började storrutger att trimma anemos...sedan kom lillrutger och tog över o sedan kom admin o plockade bort anemos...jisses alltså...där kan man snacka om patetiska lirare...inga direkta tuppar i hönsgården där inte...mera hönor

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hejsan alla på Dösnack ! Min bekännelse och försvar !

Vet inte riktigt hur jag skall utrycka mig, men det var roligt med en tillfällig fred här tråden.

Tackar alla som ochså har stött mig.

Visst har Anemos ochså ibland använt grova skott, men mest till försvar.

Skit i det, tycker jag. Roligt skall mann ochså ha men inom vissa gränser.

Visst kan man säga, med glimten i ögat sånt som du din jävel eller fyllo, så utryckt betyder det ingenting. Nå, ingen är perfeckt, inte ens Anemos HA !

Vet inte riktigt vad MG har givit mig. Några saker har jag kanske lärt mig, ochså på dösnack, men mer på dom mer vettiga trådarna.

Till början skrev jag mycket facka om el, elektronik, amatörradio, navigation, och ett och anna om världen, ställen, som jag känner till, och upplevt.

Men så spolierades Anemos och hans trådar togs bort på grund av, då, dessa strider

 

Nå ja, Anemos gråder inte, behöver heller ingen tröst, men är kanske litet sentimental.

INTE PÅ RIKTIGT, VI HÄR ÄR ALLA MER ELLER MINDRE ANONYMA SÅ DET SKALL INTE GÅ UT ÖVER NÅGON PERSON, UTAN SOM SAKT VARA BARA MED, MED SLAGORDET: GLIMTEN I ÖGAT

 

Skall vi försöka vara snällä barn till över Jul i alla fall, så att vi får Julklappar av Jultomten.

 

GOD JUL OCH ETT GOTT NYT 2008 ÅR !

 

 

Senast ändrad av Herakles | 22 december 2007 | 16:41

post-43056-1394235297,2244_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

God jul på dig själv Anemos, Du och alla andra har gett mig mkt rolig läsning genom åren, om det inte vore för Dösnack skulle jag alldrig logga in dagligen. Det här är det vattenhål man behöver i jobbet för att orka med det vardagliga. Jag tycker ditt inlägg var suveränt.....

Ha en bra Jul och ett riktigt gott år allihopa, du med Flipper det är ju din tråd...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Flipperspel-Pinball.

 

Inte alls illa menat, Flipper, men frågar, spelar du Flipperspel ?

 

Det var någongång i min ungdom som jag gjorde det, spelade Flipper på kafé-erna!

Numera, i våra datorer, har vi (i WinXP och Win 2000) ett Flipperspel, där heter det PINBALL.

Faktiskt ett mycket verklighetsingivande, med ljudeffekter !!

Det kan mann spela ensan eller med kompisar, ljudeffekterna är härliga !

 

Nåja, spelet är enkelt i och för sig. Bara att skyta bollen, med olika slagstsyrka och sedan bara flippra på med vänster eller höger flipper ! För att samla på sig så mycket poäng som möjligt.

Prova på detta ! Det är verkligen nervlugnande ! 

 

 

Senast ändrad av Herakles | 21 december 2007 | 15:21

post-43056-1394235297,3487_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi får hoppas så !

Anemos bjuder på ett äpple, som förr i tiden av fröken !

 

Senast ändrad av Anemos_ | 26 december 2007 | 20:52

post-10000101-1394235301,478_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

Till fröken skall det vara, inte av, anemos du måste bättra på svenskan så vi kan förstå varandra bättre!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tips, Westis - om du skojar, använd en smajlie så man förstår att det inte bara luktar skämt, utan även är ett. ;-)

 

Senast ändrad av Peter_K | 27 december 2007 | 15:11

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kanske är det rätt, kanske är det fel.. Men gör som du brukar Westis så blir det bra !!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...