Flipper_510_HT 1 Postad 17 December , 2007 Eftersom ordningsman Steve låste sin tråd startar jag en egen! Här är det fritt fram för vem som helst att skriva vad dom vill! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 December , 2007 Jag börjar! Det vet du Anemos, alltid glimten i ögat! http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-wink.gif\ border=\0\ alt=\Wink\ title=\Wink\ /> Idag är det nya puckar och nya kort. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 December , 2007 Har precis mailat Maringuiden och bett dom ge dig en julklapp, nu är problemet följande, kör du med Pampers eller Libero? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 December , 2007 Nu har Steve visat vad han mäktar med, och vilken nivå han vill hålla sig på! Ni andra kan väl bättre? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 December , 2007 Saknar du Rutger? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 December , 2007 Ja, jag tycker det var tråkigt att Rutger försvann! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 December , 2007 Känner du dig ensammen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 December , 2007 Nej! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 December , 2007 Har du svårt att visa känslor utåt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 December , 2007 Nej, snarare tvärt om! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 December , 2007 Du verkar aggressiv? Är det ett kännetecken för dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 December , 2007 Nej, inte alls, jag brukar betecknas som en gladlynt person. Du verkar ha helt fel i din amatörpsykologiska analys! Du kanske borde ägna lite mer tid åt ditt eget yrke? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 December , 2007 Vi har inte sett ngt av en gladlynt person här, är det en nicknapping igen? Kanske ngt som trycker dig hemma och som måste få utlopp här? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 December , 2007 Kan du utveckla det där lite mer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 December , 2007 Försöker få oss läsare att förstå personen Flipper, du säger du är en gladlynt skit, jag med flera ser bara ditt negativa beteende som exempelvis din numera årslånga jakt på anemos i trådarna, din radarpartner Rutger försvann ut genom dörren, troligen hade han inte glimten i ögat då, knappt tidigare heller. Är det vad du kallar glimten i ögat ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Herakles 0 Postad 17 December , 2007 Inte för att jag är ute för någon hämnd, varken på Flipper eller Westis, men dom borde ochå få smaka på det sura äpplet efter deras försök att tränga ut en del MG medlemmar ! Förövrigt, FLIPPER och ochå hans vapendragare WESTIS, blir alldrig bättre. Visserligen har båda visat litet mer sympatiska drag sedan igår, men det är bara tillfälligt ! Det tidigare, sympatiska drag, visade sig helt fel !!!!!!!!!!!!! Senast ändrad av Herakles | 17 december 2007 | 21:15 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 December , 2007 Intressant! Det är ju så att en neurotisk sjuk person försöker applicera sina egna beteenden på sina medmänniskor, för att på så sätt legitimera sina egna tillkortakommanden. Det skulle ju förklara ditt beteende här på MG. Du känner dig alltså ensammen, saknar Rutger (ja, han var ju din like), har problem i familjen, är aggresiv men svårt att visa känslor utåt. Du skulle gärna leka med blöjor, och sover alltid med en snuttefilt. Jag hoppas, för din skull, att det kan dämpa din ångest att få vara här på MG, och att du känner dig tillfreds med livet genom detta beteende. Vi finns här för dig när du behöver hjälp och stöd. PS. Glimten i ögat var väl inte mina ord? Kanske var det dina? DS. Senast ändrad av Flipper_510_HT | 17 december 2007 | 21:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Herakles 0 Postad 17 December , 2007 Kanske är och häller upp en grogg? Sade Westis. Tyvärr inte, för dig i alla fall, min vän ! hur törstig du änn må vara, efter gårdagen. Har du inte fått nog ? Tyvärr inte, för dig i alla fall, min vän ! Skall jag dra litet citat från gårdagens Alla tackar Flipper tråd ? Senast ändrad av Herakles | 17 december 2007 | 21:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 17 December , 2007 Kanske är och häller upp en grogg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 17 December , 2007 Det var ju duktigt av dig att starta en egen tråd !! Jag har en fråga: Vad är du ute efter Flipper ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 December , 2007 För att vara en gladlynt skit verkar du väldigt aggressiv? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 17 December , 2007 Flipper_510_HT (Vice Amiral) Antal inlägg: 944 Medlem: 2006-06-10 Status: Offline http://www.maringuiden.se/images/users/forum_mini/19622.jpg\ border=\0\ alt=\Klicka för att se bilden i större format.\ /> http://www.maringuiden.se/gfx/skicka_email.gif\ border=\0\ alt=\Skicka mail till Flipper_510_HT\ /> http://www.maringuiden.se/gfx/icons/hanglas.gif\ border=\0\ /> Ämnet är låst http://www.maringuiden.se/gfx/icons/report_icon.gif\ border=\0\ /> Rapportera Skrivet: 17 december 2007 | 20:03 Herakles skrev: Vem var det då ? Eller jag kan förstå, att du tappat närminnet Igår var det du och Westin som en och samma person. Lamon försökte bli en lärling ochså, såg det ut som ! Senast ändrad av Herakles | 17 december 2007 | 20:01 Nej då, minnet är det inget fel på. Lamon kommer aldrig upp till vår nivå! Väntar på våren så jag kan sjösätta nya båten. -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lamon kommer aldrig upp till vår nivå ! Mycke möjligt Flipper att det är så... Jag erkänner att jag haft mina duster med anemos, Man kan säkert säga att vi varit ganska lika kolsupare båda två. Men jaga livet ur han behöver jag ju inte göra för det. Det är ju lite som att ge o ta. Allt som sägs måste man inte ta som blodigt allvar. Det går att släppa en del efter tag oxå. Du kanske skulle prova det Flipper lille... Till anemos kan jag ju säga att det har inte varit min avsikt att bli lärjunge till någon här på MG. Kan tänka o skriva själv, står för det gör jag oxå. Men vill du hacka så får du oxå ta att jag hackar... Ska vi ha fred oss emellan så är det helt okey för min del... Fred är ju trevligare. Senast ändrad av Lamon | 17 december 2007 | 22:05 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 December , 2007 Bra sagt Lamon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 18 December , 2007 Starta en tråd bara för att hacka på Anemos.. Det är ju så jävla lågt. Tror inte Admin är överlyckliga över det beteendet heller. Dom var inte heller supernöjda när mitt namn publiserades av dig Flipper här på forumet. Det ver riktigt grisigt gjort som admin sa i ett telefonsamtal med mig. Eftersom ni sedan jag hoppade av kastat skit på mig i div trådar, så tyckte jag att då kan jag likagärna öppna kontot igen. Det gör ju ingen skillnad. Vad som hände då var att Rutger som också kastat skit under frånvaron från mig och steve, blev så knäckt, att det blev för mycket för honom och han klev av. Det var förmodligen en riktig mardröm för honom, att vi kom tillbaka. Så till Flipper och till en viss del Westfjord. Vad är ni ute efter? Är ni nöjda när ni har knäckt anemos och han är raderad? igen Vad får ni ut av detta? Känns det bra att lägga ett välinriktat inlägg bara för att hacka ner honom? Så som ni triggar honom så är det inte konstigt att trådarna ser ut som dom gör. Och en sak till..Flipper, det där bloggsnacket kan du lägga ner direkt, det var någon annan som låg bagom det. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 December , 2007 Jag tycker inte att du hänger med i trådarna BB, vem som hackar mest på vem har du ganska liten koll på verkar det som, jag har försökt att i många trådar visa en bättre sida mot anemos men bara bemötts med skitkastning och misstro. Sen verkar du ha stort förtroende för admin, men knappast hans beslut om att stänga av anemos gång efter gång vilket troligen är baserat på karaktären på hans inlägg och påhopp på bl.a mig och flipper. Men är det fredsmäklare du vill vara så ställer jag gärna upp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 18 December , 2007 Jag är ingen fredsmäklare, vill inte heller vara en sådan. Men tycker att det är trist att man hetsar Anemos till vansinne för skojs skull. Anemos försvar här inne är attack med stora misiler, det triggas ju bara upp mer och mer hela tiden. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 December , 2007 Som jag sagt tidigare, anemos är inte oskyldig, men jag är förvånad över att det bara är han som får bära hundhuvudet varje gång och det är patetiskt att se flippers agerande mot anemos, så fort anemos skriver i en tråd kommer flipper som gubben i lådan och ska trigga honom, vilket han i sig lyckats bra med hitills. Ögontjänare sa man förr om såna personer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 18 December , 2007 Ni är roliga ni, för inte så länge sedan så var ni ju som ler och långhalm. Om jag inte minns fel så var väl Steve den mest pådrivande och Flipper tillsammans med Westfjord hejade på så hela skutan gungade. Det verkar som om det rör sig om en 5-6 personer som har olika nick och kastar paj på varandra och andra som ifrågasätter deras beteende. Eftersom de flesta verkar ha tröttnat/genomskådat(pick your choice) er så kastar ni nu över varandra, ganska intressant faktiskt, påminner lite om flugornas herre. //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 December , 2007 Ahhhh...Dessin online!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 December , 2007 Jag ser ingen prestigeförlust i att bli snäll, eller i vilket fall lite snällare mot anemos, men han får också bjuda in! men flipper får svara för sig..undrar om han kan bli snäll? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser