kema 0 Postad 16 December , 2007 Har nyligen lagt upp båten men saknar den redan, varför ska det vara så långt kvar innan det blir sommar eller åtminstonde vår så man får lägga i båten igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 17 December , 2007 Du får väl torrköra lite. Ta ett helrör Whiskey innan så kommer gungningarna igång oxå.. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 17 December , 2007 Varför inte grogga på Whiskey och och sur mjölk.. Då blir man garanterat sjösjuk oxå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 17 December , 2007 Whiskey och sur mjölk. mums. Varför inte spetsa på med lite mixad surströmming då oxå? Då blir det en garanterad spykaskad. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 17 December , 2007 Hehe, rena midsommarafton till sjöss alltså Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 17 December , 2007 Det här kalaset vill jag vara med på... Jag kan fixa all mat som ska vara dålig... Bara o tömma mitt kylskåp... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 19 December , 2007 Nu fattas bara ompaketerad köttfårs från ica så är jag också med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 December , 2007 Det spelar knappast nån roll var du köper köttfärsen, alla packar om! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser