Gå till innehåll
söndag 22 september 2024
Stevemedselcon

Klassiska citat från Maringuidens medlemmar

Rekommendera Poster

Jasså, kan det vara då han, vars namn inte får nämnas, det gäller Westis och Flipper ?

 

Förövrigt, hur känner du dig idag, som vanligt ? Inte huvudverk ?

 

 

Senast ändrad av Herakles | 17 december 2007 | 19:41

 

Senast ändrad av Herakles | 17 december 2007 | 19:43

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

Nix, fel igen, det var en kille som hette anemos som har lämnat guiden för nya utmaningar ute i världen, en rätt hygglig kille faktiskt, blev lite på snusen ibland och slant på tangentbordet, men i det hela en bra grabb.

Han har en sak gemensamt med dig, det är att han jagar folk på forumet......

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jodå, har träffat den killen någon gång, han är en mycket hygglig kille förövrigt, men blir förbannad för andras dumma påhopp, raspåhopp mm.

Att han jagar någon, så kan det bero på att motpersonen slutar alldrig jaga honom.

Eller skall man säga som en ursäkt som Flipper har utvecklat: MED GLIMTEN I ÖGAT, ett nytt flygande ord här på MG. 

I fortsättningen kan man alltid säga. Jag sade det med glimten i ögat. FINT VA !!!!!

 

Senast ändrad av Herakles | 17 december 2007 | 19:55

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vem var det då ? Eller jag kan förstå, att du tappat närminnet

Igår var det du och Westin som en och samma person. Lamon försökte bli en lärling ochså, såg det ut som !

 

STEVE, HANN INTE MED ATT FÅ TACKA DIG IFRÅN IGÅR, TACK FÖR HJÄLPEN MOT VARGARNA !!

 

DET VERKAR SOM, VAD MANN ÄNN SKRIVER, SÅ FÅR MAN ALLTID PÅ KÄFTEN ÄN AV FLIPPER ELLER WESTIS (dom är för mig som ena narrar bara)  någon annan liten amatör, som har tagit lärdon av dom nämnda mästarna !

 

Säkert bra av dig Steve att låsa tråden. Vet att din avsikt med denna tråd var väl menat !

 

Men vi kommer alldrig ifrån sådana som Flipper, Westis, och deras lärjungar !

 

När jag började på MG, tog jag påhopp på mig mycket allvarligt och försökte att ge tillbaka, bäst jag kunde. Men nu gjör det mig inget, DET ÄR JU BARA EN LEK.

DET ÄR OCHÅ ROLIGT ATT VERKLIGEN KUNNAT FÖRNÖJA NÅGON; SOM DET VERKAR.

 

 

Westis skrev:

Var det flipper som skapade det uttrycket här på MG, det var som tusan, då får jag tacka honom för detta, du är som en uppslagsbok vad det gäller att minnas och hålla isär begreppen Herakles. Tackar för detta! Du är en vis och klok man du. Men något jag inte riktigt fattade var ändå det här med raspåhopp, är finnar en egen ras? tillhör inte alla nordbor den rasen?

 

HUR MÅNGA NORDBOR BOR DET I SVERIGE NUMERA ????

 

SVAR WESTIS:

SIST NÄR JAG VAR I STOCKHOLM, trodde jag att jag hade hamnat på fel flyg. DET SÅG UT SOM I BAGDAD. JAG FÖRSTOD INTE ENS VAD FOLKET PRATADE . TOG EN TAXI TILLBAKA TILL FLYGFäLTET OCH FLYGET TILL ett icke muslimland !!!

 

 

 

Heja FLIPPER, DET VAR BRA SAKT:

Nej då, minnet är det inget fel på.

 

Lamon kommer aldrig upp till vår nivå!  HE HE HE !!

 

 

 

 

Senast ändrad av Herakles | 20 december 2007 | 16:22

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det vet du Anemos, alltid glimten i ögat! \Wink\

 

Idag är det nya puckar och nya kort.

 

 

Men du måste lyssna bättre, så du hör något!

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

Var det flipper som skapade det uttrycket här på MG, det var som tusan, då får jag tacka honom för detta, du är som en uppslagsbok vad det gäller att minnas och hålla isär begreppen Herakles. Tackar för detta! Du är en vis och klok man du. Men något jag inte riktigt fattade var ändå det här med raspåhopp, är finnar en egen ras? tillhör inte alla nordbor den rasen?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...