stefan__ 0 Postad 3 December , 2007 Senast ändrad av stefan__ | 06 december 2007 | 06:02 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 3 December , 2007 Om jag skulle hyra båt så skulle jag leta på blocket, finns mycket uthyresannonser där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan__ 0 Postad 4 December , 2007 Jo men Blocket har ju en djungel av annonser. Hittade en bra funktion på hyresjakten.se Man kan få svar på sin annons till sin mobiltele. Kan ju vara bra om man inte sitter vid datorn hela dagarna. Lägger nog in på hyresjakten.se Men finns det fler siter? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 4 December , 2007 Vad har man för nytta av bra funktioner på en site som knappt besöks? Alla använder ju blocket, så där man måste annonsera om man vill få stort gensvar. Allt man behöver göra på blocket är att söka på uthyres under båtar så kommer alla såna annonser fram. Senast ändrad av Yadis | 04 december 2007 | 16:20 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 4 December , 2007 Tänk på att du som redare kan bli ansvarig vid ev. olycka detta gäller även om du bara lånar ut båten som jag har förstått det. Så teckna rejäl och rätt försäkring om du ska hyra ut... Lycka till!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruffseglarn 0 Postad 5 December , 2007 Ett alternativ kan ju vara att hyra ut via RTC Båtkontakten på Bullandö. http://www.rtc.se/hyr_ut_din_bat Har dock ingen egen erfarenhet av dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hillis66 0 Postad 5 December , 2007 Jag och flera i andra trådar undrar om företagsreklam i trådarna numera blivit tillåtet? Kostar det nåt.... Befarar att detta SPAMreklamande sprider sig. Kan man välja bort det? /JH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 5 December , 2007 Det går bra att välja bort det, hoppa ver att läsa det om du tycker det är jobbigt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 5 December , 2007 Det var oxå en synpunkt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 5 December , 2007 Du har helt rätt, men om ngn hänvisar på ett korrekt sätt är det okej Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruffseglarn 0 Postad 5 December , 2007 Oops.. sorry.. tänkte inte på att det kunde uppfattas som reklam. Won´ t happen again! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 5 December , 2007 Nog borde man väl få upplysa om ett företags existens i allafall?? Det var ju inte direkt en reklamkampanj direkt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 6 December , 2007 det har du rätt i, det är lite skillnad mot exempelvis detta: http://www.maringuiden.se/forum/;thread=195068 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser