zigges 0 Postad 22 April , 2004 Drago Fiesta 660 ser kul ut på bild. Prislappen verkar var väldigt bra. Men vilken kvalitet är det på bygget ? Är det någon som har koll ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Leffe Postad 13 Juni , 2005 Jag har samma funderingar men en Drago Olympus, styrpulpetare som jag tänkt att använda till fiske. Trolla lax, öring och gös. Samt lite skärgårdsturer. Någon som har koll på Grekbyggda båtar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sunkan58 0 Postad 10 Juni , 2012 Har själv en Drago 760 Sorocos som jag är mycket nöjd med och den har CE-kategori B vilket innebär att den klarar grövre sjö än vanliga fritidsbåtar som är C-klassade. En kanonbåt till överkomligt pris. Kategori B – ”Utanför öppen kust och utomskärs”: Båtar konstruerade för färder utanför kusten då vindstyrkan kan vara upp till och med 8 Beaufort ( ca 17 m/sek) och med en signifikant våghöjd på upp till och med 4 m. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser