schvidja 0 Postad 29 November , 2007 Allt ska ju pimpas och varför då inte segelbåten och dess delar, jag har min båt på rejält avstånd så det blir micropimpning men det finns säkert massor av goda ideer bland er i stort och smått som man kan hänge sig åt i vintermörkret. Här kommer några exempel från mitt pimpande: Jollemotorn såg trist ut och fick lite flammor, yanmarhandtaget hade en ful gummiflärp som byttes mot teaklyster och en barstol från jysk blev navstol. PIMPA PÅ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GustavB 9 Postad 30 November , 2007 Man kanske skulle skriva till mtv och föreslå detta. Pimp my 77 http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-cool.gif\ border=\0\ alt=\Cool\ title=\Cool\ />.Tänk lcd-skärmar under vattenlinjen, fosforescerande segel, projektor som visar musikvideos i spinnakern, laserstrålar från masttoppen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crona 4 Postad 1 December , 2007 Heh he, Det skulle vara något! Men då kanske man skulle behöva ett fet elverk för att driva allt. Eller bara använda prylarna i hamn. ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crona 4 Postad 1 December , 2007 Här är något objekt som jag hittade på nätet! Dock ingen 77:a! :-) Senast ändrad av Crona | 01 december 2007 | 13:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruffseglarn 0 Postad 1 December , 2007 Bygg ett flaskskepp av båten, sen kan du pimpla hejvilt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser