fyren 0 Postad 27 November , 2007 Vilket tillverkare var/är det som tillverkar ELAN-båtar. Jag har införskaffat en lite mindre plastbåt, och vad jag kan utläsa på det väldigt slitna märket på båten så tror jag att jag kan se ELAN 011, kan detta stämma?? Fyren... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 228 Postad 27 November , 2007 Elan-båtar tillverkas (och tillverkades...) av ett företag som heter ELAN. Kanske inte så förvånande. Det är inte omöjligt att det funnits en modell som hette 011. Elan 015 är 15 fot, så gissningsvis är Elan 011 11 fot. http://www.maringuiden.se/batguiden/;batID=1871&battypID=15 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 28 November , 2007 Tack Peter_K Jag såg bilden på den ELAN båten du hänvisade till. Kan det vara orginal med lösa sittsar i båten, det har jag i min?? Kan det vara läge att slänga på en ca 15 hk på en 11 fots båt?? Mvh Fyren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser