Gå till innehåll
fredag 31 januari 2025
Fyrtel

Reservdelar/Underhåll Mercrusier & Bravo II

Rekommendera Poster

Hej E det någon som brukar handla på drev.se  www.drev.se

Jag behöver en bra handlare med ok priser runt Sthlm att köpa delar och underhållsfix till min Mercruiser 5,7/ Bravo II
Gärna en butik i Sthlm eller postorder i Sverige.. orkar inte hålla på med Import..

Tacksam för tips..
Var handlar du dina delar ??

// P..

Senast ändrad av Fyrtel | 26 november 2007 | 18:36

post-28196-1394235279,7112_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Fyrtel... För min del kan säga så här... Jag renoverar, servar och reparerar Mercruiser´ s drev (i första hand Alpha) men även Bravo och OMC i verkstaden på mitt företag.. Och jag tar samtliga mina reservdelar från firman du undrar över och har gjort det länge och alltid utan problem med kvalitét eller annat.. Det gick faktiskt så långt att jag nu sen nåt halvår är deras återförsäljare (servicedepå) för södra Stockholm, något jag inte skulle varit om det varit minsta tveksamhet över kvalitén på delarna.. Som mekaniker så är kvalitén på delarna livsviktig annars blir inte jobbet bra och då är man snart ute och seglar (och det vill vi väl inte på detta forumet:-) Så handla du lugnt delarna av deras fabrikat och gläds över priserna. Lycka till!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Håller med föregående talare!!!

Göran på www.drev.se Är den Trevligste kille du kan ha o göra med...Aldrig några problem har köpt massor av grejer (o reklamerat en hel del) p.g.a. min klantighet felköp

Han e skitbra!!!!Bra grejer o toppen service Han får 5 drev i betyg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...