kema 0 Postad 25 November , 2007 Tidigt i höstas ringde dom från åf där jag köpt min båt och frågade om jag ville ha vinterförvaring även i år, absolut sa jag men det blir sent i november sa jag också. För ca två veckor sedan skulle båten upp, ringde och kollade om jag kunde låna en kärra, inga problem fick jag till svar. Men helgen när jag skulle dra upp båten blev jag sjuk. Ringde i fredags och frågade samma sak igen, svaret blev att det inte fanns några platser kvar! Så nu har jag ingenstans att lägga upp båten så den får ligga kvar i vattnet hoppas det inte blir för mycket is. Vad gör man? Jag blir så j-a sned. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 25 November , 2007 Tja, du får väll ta ett snack med hamnkapten och se till så att de löser det, dvs att du får upp båten på land. De har ju trotts allt lovat dig en platts?Lycka till!//Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sy7morf 0 Postad 27 November , 2007 Vart i Sverige bor du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyran 0 Postad 27 November , 2007 Det finns alltid nåt sätt att lösa det på. Kolla runt. I värsta fall skaffa en strömbildare och lägg i vattnet under båten så det håller sig isfritt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 27 November , 2007 tag kontakt med konsumenvägledaren i kommunen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 11 December , 2007 Problemet är nu löst, drog upp båten i söndags och lämnade den hos en annan åf. Bor i Marks kommun. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser