Bill54 0 Postad 24 November , 2007 Jag har just köpt 38 liter LISTERINE för att aldrig mer behöva ägna mig åt bottenrengöring igen. Måste man ha alltihop i munnen ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JuggeM 1 Postad 25 November , 2007 Spotta ut, Svälj inte !/jugge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 25 November , 2007 Häll Listerinet i kölsvinet och vänta på explosionen, sedan ska alla snäckor ramla av och botten bli blank och nyvaxad.http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif\ border=\0\ alt=\Laughing\ title=\Laughing\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 November , 2007 Behåll det i munnen minst 2 dagar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
swerik 0 Postad 25 November , 2007 Spotta ut det i kölsvinet så blir det två flugor på smällen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 26 November , 2007 Man kanske ska prova att blanda ut bottenfärgen lite med det, men 38 liter låter lite mycke kanske..Men du har kanske stor båt... Läste föresten i Praktiskt Båtagande tror jag att det var, om en man som blandat i Cayennepeppar i sin billiga miljövänliga bottenfärg och fått ett kanonresultat ingen påväxt alls... Gurkbilden i samma nämda tidning såg dock grotesk ut... Lycka till!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bobban 0 Postad 26 November , 2007 Du skulle ha rensat röven med det först och sedan andvända det i munnen, det gör större verkan då speciellt vid små hål!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 10 December , 2007 I havet är det inget ovanligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 10 December , 2007 Det är redad för sent.Håll för öronen ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 10 December , 2007 Sen är det bara att stoppa i en nymotor i håletmenar du. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 10 December , 2007 Alla jag pratar med blir så blöta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 10 December , 2007 Jag är djurvän och spottar intemina vänner i ansiktet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 10 December , 2007 Det där har jag också hört,skall prova det i vår.Man skall leva lite farligt ( Hehe ). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 10 December , 2007 Gör det och skriv sentill mig.Om du berättar vilket sjukhus du harhamnat på kommer jag med en blomma som passar i hålet.Det kan ju inte bli nån stor en....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 December , 2007 Jag tror det finns en släng av personlighetsklyvning här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 10 December , 2007 Ärligt talat är det bara ett pussel.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser