Gå till innehåll
lördag 21 september 2024
orven

Boat Bruce

Rekommendera Poster

Det finns en tråd som heter Alla tackar flipper.

I den tråden så undrade jag vem som har giggat runt med Flippers alias och då bytt ut noll mot O.

Det finns inget svar på min undran utan tråden lallade iväg i vanlig ordningoch då till ingenting.

Jag har förstått att det är många som undrar vad som egentligen hände.

 

Admin måste ju kunna läsa av varifrån IP numret kommer som använde ett O.

 

Jag har inte sett att Admin har gått ut med en förklaring, eller vad denne vet.

 

Det är ju inte kul när det uppstår misstänksamhet mellan medlemmar, eller att det blir olika läger för det kan ju hända vem som helst för sjöbodsfoto eller logga kan ju kopieras.

 

En liten ändring i namnet som inte ögat snappar upp så där direkt kan leda till mycket.

 

Om vi nu inte låter den här tråden spåra ur med en massa flams, så kanske vi gemensamt kan lura ut vem som ville sätta åt Flipper med nolla och reta upp BoatBrucen till den milda grad, att han försvann.

 

Var nu seriösa, ni som vill deltaga i denna tråden för det kan ju vara er (o) tur nästa gång.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Copyright?

Existerar inte för 80 procent är stulet i form av aliasbilder och sakliga bilder för att inte tala om kul bilder.

 

                                   photosmile.gif

 

Det är lätt att sno din eller vilken bild som helst.

 

Jag kan låna din, men det gör jag inte för det är inte kul att se sitt alias ute på olika ställen i forumet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

nu lugnar alla ner sej va! sitta här o snacka skit! Det är ett marint forum, passar inte grejerna så packa ihop alla ni korvar - sneveglare-terorrtalibaner, lägg av me spriten så ska ni se att livet blir till det bättre!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

En Beawer kom i alla fall.

Jag efterlyste seriöst i tråden men men som sagt.

 

Stilen och orden \Laughing\.

 

 

 

Här behövs det inte www_MyEmoticons_com__fishing.gif

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser


Livet är fullt av existentiella frågor. När livet inte blir som man har tänkt sig, när det kommer en käpp i hjulet, så väcks livets existentiella frågor, frågor som alla förr eller senare kommer att brottas med, frågor som inte har några svar. De bara gnager och gnager om man inte får möjlighet att samtala om dem. Existerar Gud, finns Flipper med O, har djävulen ett eller två bockhorn. Anemos, har han drunkat i koskenkorvan? Kanske han är djävulen?

Jag tror:

Eftersom Gud sägs ha skapat allt måste också djävulen vara en del av det skapade. Varför? Förmodligen för att han ansåg att det var nödvändigt med ett alternativ till sig själv. För att godheten ska uppfattas som godhet måste det finnas något som är ont. För att ljuset ska ses som ljus, måste det också finnas frånvaro av ljus någonstans, alltså mörker. Jag tror i alla fall att det är så Gud har resonerat.
Halleluja

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst SwanBoat

Mottot gäller fortfarande, utan destomer komments, utan att någon förstör det igen !

Du har glömt att lägga in din undertext: 'det här med mg tar vi inte så allvarligt!'

 

Hej du Flipper, jaså, du har ett annat nick ochså !!

 

 

Trollet är ett nytt nick, knappast någon nybörjare som minns några medlemmars undertekster HA !

 

Senast ändrad av SwanBoat | 23 november 2007 | 14:25

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst SwanBoat

Tack kompis ! Om jag har förstått din goda villja rätt ? Men det tror jag knappast på !

 

 

Senast ändrad av SwanBoat | 23 november 2007 | 14:09

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ni bara snackar, inga att ta på allvar, en bunt kärringar, inget svenskt stål i er, inte konstigt dom säljer dildos här i sverige när gubbarna är mjuka och slaka

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst SwanBoat

J-W, vad vill du nu då ? Eller kanske det är Flipper med ett annat nick ?

 

 

Senast ändrad av SwanBoat | 23 november 2007 | 14:03

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hör upp alla små duktiga korgossar,ni skulle skaffa er ett eget litet krypin där ni kan sitta och häckla övriga medlemmar som är på forumet eller varit, därefter kan ni ta en bastu ihop och mäta era små tillhörigheter och kanske leka med varandra, ni verkar tända på varandra redan nu i forumet.Vill inte hänga ut er med namn vilka som är lagda åt det hållet men det går rykten som säger både det ena och det andra,men snacket nu från er verkar lite väl mycket åt det hållet.

Er erfarenhet av båtliv verkar också mest komma ifrån att ni åkt finlandsfärjan i hopp om att träffa en bastukille,men ni,det finns sidor för er också, googla på så hamnar ni i rätt forum så slipper ni sitta här och googla på och försöka hitta svar på båtfrågor när ni gör era små försök att veta något om båtar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Käre veglarn, ditt namn borde varit uppviglaren, eller viglaren, ta dej en liten hutt nu så ska du se att livet blir bättre, men be någon gömma datorn först så du inte gör bort dej igen!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst maringuden


Jag håller med skro!

 

Verkar vara lite inavel över en del eller hur?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inavel? läser man deras texter här så kan du ge dej fan på att den inaveln pågått i generationer hos deras släkt. Så ge dej ALDRIG in i någon diskussion med någon av dom om deras släkt, du kommer bara att bli oerhört förvirrad när dom börjar skriva att dom är gifta med sin bror men samtidigt är pappa till en syster vars barn är avlade av deras farfar och att deras pappa samtidigt är deras halvbror. En kusin i det sammanhanget räknas som avlägsen släkting.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Detta verkar vara en konstig sajt.

Jag vet inte vem den där BoatBruce är och vad han har gjort för ont.

Någon skrev välkommen tillbaka BoatBruce till mig i en tråd för ett tag sen.

Var kommer jag in i bilden.

Tror ni att jag är BoatBruce?

Tror ni på Tomten också?

 

Ni som nu tror detta, hur fan är ni funtade i huvet?

Ni verkar se spöken överallt.

Väx upp för helvete..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad yrar du om snubben?

Du får anlita en spökutdrivare.

Sök hjälp.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

                                             

 

 

 

 

                                                                   

 

                                                                \Money

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst maringuden


Mooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaa!

 

Är westfjord anemos son?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jepp, men tyvärr så väljer man ju inte familj. Bara vänner & de återuppståndna har aldrig haft några\Cool\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst maringuden

Men stava kan vi fjolla.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kunde du inte förut\Laughing\ Menar du att du använt tiden till ngt vettigt? Har du smusslat in dig på ng sfi kurs?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst SwanBoat

Släcktforskaren skro skriver om det sv. folket, Bra !!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...