mattiaserik 0 Postad 15 November , 2007 har en fråga om dyvikan ska vara urskruvad hela vintern,båten står på trailer ute under tak? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 513 Postad 15 November , 2007 Hej och välkommen till MG Jag tycker den ska vara ur hela vintern så att skrovet får lite luft och har möjllighet att torka ur ordentligt. Glöm bara inte att sätta i den i vår! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mattiaserik 0 Postad 15 November , 2007 tack för tipset Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 15 November , 2007 Jag brukar tejpa fast den med silvertape på toften, så jag vet var den är på våren. På mitt hemlands vilda tungomål heter det nola´ tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 15 November , 2007 Har en polare som trodde att Dyvika var en ort som låg nånstans i Värmland (i närheten av Arvika);-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 15 November , 2007 Dyvika finns det nog ingen ort som heter men om man tar det för slang på Dyviken så finns det ganska många orter... http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=dyviken Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nutshell 1 Postad 16 November , 2007 Bra ide!! Men för sent för mig Slarvat bort aset kan inte hitta den. Får la banka i en vinkork till våren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 16 November , 2007 Jaa, hihi! Dyviken i Storfors och Filipstad blir säkert Dyvika på ortens dialekt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser