Westfjord26 9 Postad 25 November , 2007 Välkommen tillbaks, har du vinterkonserverat selcon? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Herakles 0 Postad 25 November , 2007 Ven vet ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst maringuden Postad 26 November , 2007 Årets julklapp alla kategorier blir till alla här ett medlemsskap på maringarderoben. Varmt välkomna in i gemenskapen. www.maringarderoben.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 26 November , 2007 Blir det inte väl många nick du måste hälsa det eländet välkommen tillbaka på? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 November , 2007 Kan nog ligga nåt i det du skriver.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 26 November , 2007 Fast det kanske funkar med ngn sorts grupphälsning? Risken är väl dock att de olika scizoida personligheterna som representeras inte har kontakt med varandra... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tjalle_kapten 0 Postad 26 November , 2007 WOW! Maringarderoben! Läckert ställe, tack för tipset! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst maringuden Postad 26 November , 2007 Du är varmt välkommen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 28 November , 2007 Ett par spegel-pilot. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 7 December , 2007 Jag är ledsen att behöva berätta detta, men det har hänt en tragedi. Inga julklappar i år.. http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Grands_Smileys/3d-msn-pleure.gif\ border=\0\ alt=\Smiley 3d msn pleure.gif\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SantaClaus 0 Postad 9 December , 2007 Ähhh, fejkad arkivbild. Som alla barn vet söp jag ihjäl mig den 23/12 -2000. God Jul på er alla snälla barn, det blir inga julklappar i år heller Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 9 December , 2007 Nu vet jag vad det blir http://www.nmt.net/default.aspx?ID=581 så får ni veta. En ny slags vhf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 9 December , 2007 Det stämmer nog inte Cornelis Wresvik (ursäkta stavningen) sjöng redan på tidigt 70:tal att du var död Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 9 December , 2007 Å jag som har en ny pall med whiskey!! Då vill du inte ha en slurk i år heller då? Synd.. Jaja. Steve och jag får väl dela på den pallen då... Fast Lamon ser ju ut som en tomte, han kanske kan göra en Stand In? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 9 December , 2007 Nä nä... Inte i år igen... Jag ska sadla om till präst, o kan inte tomta mer... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 9 December , 2007 Då får vi väl hoppas att ni kan hålla sams,Steve (begravningsentreprenör om han inte har bytt yrke) och du. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Herakles 0 Postad 16 December , 2007 Är det Flippis ! Som söp ihjäl sig ! SantaClaus (Landkrabba) Antal inlägg: 2 Medlem: 2006-12-17 Senast ändrad av Herakles | 16 december 2007 | 17:25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 16 December , 2007 Jag skulle tro att det är du, fyllo! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Herakles 0 Postad 16 December , 2007 Det är det enda du verkligen kan skriva, och ta till som ett sista försvar ! HELT UNDER BÄLTET SLAG !! DET ÄR VERKLIGEN DU SOM HAR PROBLEM MED SPRITEN, VERKAR DET SOM !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 16 December , 2007 Haha hahahaha... Problem med nåt ???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 16 December , 2007 Försvar? Vad ska jag försvara mig mot? Problem med spriten? Nej, det droppar så fint, har just bytt kol. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Herakles 0 Postad 16 December , 2007 Då är ju saken normalt som alltid för dig ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 16 December , 2007 Tråden handlar väl igentligen om vad som blir årets julklapp ! Jag tror det blir en rutig bogpropeller... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser