trolle 0 Postad 8 November , 2007 Någon som kan tala om var sjövattenfiltret sitter på mercrusier 3,0. Gärna en bild. Jag har verkligen letat utan att se. /trolle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 8 November , 2007 Jag har inte hört att det ska finna något ... Ditt vatten kommer från impellern i drevet och genom en svart slang som är kopplad på insidan av skölden och till vattenpumpen som snurrar med hjälp an remmen till nästa slang som går till termostathuset till motorn och ut via limpan och knät/avgaserna ....phuu.. Det blev en lång mening .. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trolle 0 Postad 8 November , 2007 Tack för svaret! Detlåter troligt att det inte finns något, men min är sötvattenkyld. Vet inte om det är någon skillnad? / Trolle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 8 November , 2007 Håller med Jocke.. Har heller aldrig hört talas om nåt sjövattenfilter.. Att du har sötvattenkylt gör ingen skillnad.. Vatten från impellern in i värmeväxlaren och ut genom limpor eller knän beroende på om det är ett hel eller halvsystem... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser