Crona 4 Postad 8 November , 2007 Är det nödvändigt att täcka båten under uppläggningen? Eller är det bara för att undvika smuts. Hur gör ni? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 8 November , 2007 Jag har vid de tillfällena jag tagit upp med masten på täckt från masten och akteröver. Plasten klarar sig, men det kan bli skitigt på vissa platser. Har du mycket trä bör du nog täcka. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uffe70 0 Postad 8 November , 2007 Jag täcker över den för att jag inte vill ha en massa snö och is i sittbrunnen. Eller snarare regn då antar jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carl_Axel 4 Postad 8 November , 2007 Jag täcker för att skydda trädetaljerna - och för att vid svårt slagregn vatten läcker in via rutorna. Hade båten varit bara plast och fönsterlisterna verkligen varit täta hade jag inte täckt. Carl-Axel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 565 Postad 8 November , 2007 Jag täcker för att slippa snö som blir till is som ställer till det med frostsprängningar i genomföringar etc i sittbrunnen. Men se till så det luftar lite under pressen så du inte får en massa mögel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser