Gå till innehåll
torsdag 09 januari 2025
peanon

Handböcker

Rekommendera Poster

Är det någon som vet vart jag kan få tag på handböcker för en Johnson 70 -86:a /Peanon

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Micke

Testa på Marin-shopen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Marineshopen har service & verkstadsbok på svenska, kostar c:a 440 Kr.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej inte vet jag. Men svarar av det enkla skälet att jag har samma typ av problem för en Johnsson 70 -84a. Lyckades du på Marinshopen? Och fö, Det är inte någon som lyckats med lösningen på billigare sätt tex via nätet?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Letade ett tag som en galning efter en inscannad (eller liknande) verkstadshandbok till min Mercury motor, men utan framgång. Så jag lagade skräpet utan boken istället. Blev hur bra som helst! (icke att jag ger 3-500:- för en bok jag behöver läsa 2 sidor av 1 gång!)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst peanon

Håller med. Det är väl därför såna här forum finns, så att man kan hitta något billigare/smidigare/enklare/roligare sätt än att gå till närmsta marin-handlare och fixa boken. Jag har oxå surfat runt och letat efter nåt på nätet men inte hittat det jag söker. Så frågan kvarstår. Om det är någon som hittar text i någon form som rör service och handhavande av en Johnson 80 -86:a så svara på detta inlägg eller skicka ett mail till peanon@msn.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...