peanon 0 Postad 20 April , 2004 Är det någon som vet vart jag kan få tag på handböcker för en Johnson 70 -86:a /Peanon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Micke Postad 23 April , 2004 Testa på Marin-shopen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alan 0 Postad 24 April , 2004 Marineshopen har service & verkstadsbok på svenska, kostar c:a 440 Kr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Blomgrens 0 Postad 1 Maj , 2004 Nej inte vet jag. Men svarar av det enkla skälet att jag har samma typ av problem för en Johnsson 70 -84a. Lyckades du på Marinshopen? Och fö, Det är inte någon som lyckats med lösningen på billigare sätt tex via nätet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 2 Maj , 2004 Letade ett tag som en galning efter en inscannad (eller liknande) verkstadshandbok till min Mercury motor, men utan framgång. Så jag lagade skräpet utan boken istället. Blev hur bra som helst! (icke att jag ger 3-500:- för en bok jag behöver läsa 2 sidor av 1 gång!) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst peanon Postad 4 Maj , 2004 Håller med. Det är väl därför såna här forum finns, så att man kan hitta något billigare/smidigare/enklare/roligare sätt än att gå till närmsta marin-handlare och fixa boken. Jag har oxå surfat runt och letat efter nåt på nätet men inte hittat det jag söker. Så frågan kvarstår. Om det är någon som hittar text i någon form som rör service och handhavande av en Johnson 80 -86:a så svara på detta inlägg eller skicka ett mail till peanon@msn.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser