Gäst Björn Postad 20 April , 2004 Vet nån vad det är för skillnad mellan Flipper 575 och 570? Vissa säger att det är skrovet och vissa säger att det är inredningen som är uppfräshad. Jag tror det är inredningen, men vad i inredningen skiljer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Fredrik Wallin Postad 6 Maj , 2004 Flipper 575 är 570*220 och väger 500 kg Flipper 570 är 565*215 och väger 450 kg Flipper 570 har ett litet minikök framför passargerarstolen. och den har ej heller upphöjt kapell. Mvh Fredrik Ps. jag har själv en 80a som jag är väldigt nöjd med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Peter Postad 6 Maj , 2004 Klädseln på äldre Flipper är brun och i mitt tycke ganska ful, nyare har vit och blå. Har själv en -86 och är mycket nöjd med den. Enda problemet för mig är blåa randen som blir solblekt och lite jobbig att putsa till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Joakimk64 0 Postad 8 Oktober , 2004 575:an är bara nyare årsmedeller, vad jag vet skiljer det inte nåt märkbart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser