Kennemek 0 Postad 1 November , 2007 Hej, skulle plocka bort propelleraxel tätningen på en 25hp mercury-89, varför? Jo, växeloljan var vit, frågan nu är vet någon något om detta, var kan man hitta ex. en sprängskiss, manual m.m. Tips tages hjärtligt emot. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sportsman 0 Postad 1 November , 2007 sök på google Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miki2 0 Postad 1 November , 2007 Hej, Kan inte hjapa dig mer an att det finns billiga manualer pa ebay. Kollade runt lite pa utlandska forum och den som verkar bast ar originalet, dvs Mercurys egen Factory Service Manual. Jag hittade dock ingen for min motor sa jag har bestallt en ifran ett foretag som hette nagot med Hippo. Min var ny sa dom hade annu ingen nerladdningsbar variant tillganglig, ska fa den pa lordag har dom sagt. Det fanns ett foretag till som salde nerladdningsbara manualer, anledningen att jag valde hippo var for att deras manual var nyare. Pris 9.99 dollar, typ 65kr. Man kan aven fa en cd skickad men det orkar jag inte vanta pa. Sen finns det pappers varianter ocksa om man inte vill ha en cd med pdfer. Jag hoppas jag har min pa lordag sa kan du vanta sa kan jag hjalpa dig da, (ar inte helt saker pa att min manual stracker sig bak till -89). /Miki (saknar aao pa telefonen) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatnisse 1 Postad 10 April , 2008 hehe miki2 är du i england ? för ser att du inte kan skriva åäö Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SundH 0 Postad 11 April , 2008 Sprängskisser och delar: www.ishopmarine.com. Under part lists i menyn finns sprängskisserna Senast ändrad av SundH | 11 april 2008 | 23:21 Senast ändrad av SundH | 11 april 2008 | 23:21 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser