Westfjord26 9 Postad 31 Oktober , 2007 Det är dags att krypa fram och visa sig, vi är många som saknar dig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunnar_ 5 Postad 31 Oktober , 2007 Yepp, håller med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Musik 0 Postad 31 Oktober , 2007 Jag tror att nästan alla saknar dig Roddarn. Låt inte en enda människa hindra dig från att vara dig själv. Skriv vad du tycker är riktigt. De flesta av oss har lärt oss att den allena sanningen inte ligger i vad en insändare skriver. De flesta av oss förstår att det är individuella åsikter och svar som ges här, och inte absoluta sanningar. Ser fram emot att få läsa dina åsikter om saker och ting igen! MVH Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballad_kopian 6 Postad 31 Oktober , 2007 synd om han är borta. han verkade hjälpsam. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 31 Oktober , 2007 Han kommer tillbaka. Se bara på mig. En massa påhopp och ett djävla liv ett tag, men kul va det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 31 Oktober , 2007 Han finns här, var så säkra. Det enda den senaste turbulensen medförde var väl att man nu vet vem eller vilka man inte ska svara ifall vederbörande har frågor om något, och det är inte Roddarn jag menar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Anders75 Postad 31 Oktober , 2007 Jag instämmer till fullo! Jag vill uppriktigt sagt be om ursäkt för att jag gick för hårt fram Roddarn och skulle du acceptera ursäkten skulle jag bli glad. I annat fall har jag full förståelse för det också. Nu säger jag inte det här pga av hot typ var snäll annars får du ingen hjälp, utan jag vill verkligen be om ursäkt som sagt. (Har många vägar utanför detta forum om jag behöver hjälp). Take care Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Trollet11 0 Postad 1 November , 2007 Det var stort! All heder åt detta tillvägagångsätt. Tänk om fler kunde göra såhär efter att de tänkt igenom sitt agerande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
winga25 0 Postad 1 November , 2007 Jag säger bara: Lugn och fin, han kommer tillbaka när han känner sig mogen för det. Men vem vet han kanske har gått i ide. //J Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Snake 0 Postad 1 November , 2007 Vem är Roddarn? /Snake Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bellaragazza 0 Postad 1 November , 2007 Yepp RODDARN kom tillbaka vi är många som stöttar dig (med båtstöttor typ tyresö) Anders du kan ta dom andra vägarna som du verkar ha. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stivie 0 Postad 1 November , 2007 Verkar som om jag har missat något här...kan ingen länka till tråden där olyckan skett? Jag är fortfarande ny här men min uppfattning är att Roddarn är halva maringuiden så självklart måste han komma tillbaka. Mvh Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 1 November , 2007 Nej du har inte missat nåt av värde. Roddarn är en person som svarar på allehanda frågår antingen han vet något om ämnet eller inte, se tex denna tråd http://www.maringuiden.se/forum/;thread=192184.'>http://www.maringuiden.se/forum/;thread=192184. Det finns många fler exempel. Han vågar dessutom inte uppge sitt rätta namn. http://www.maringuiden.se/user/Roddarn Anders 75 ifrågasatte Roddarns kompetens http://www.maringuiden.se/forum/;thread=192327 och det blev en hetsig debatt. Tråden låstes av admin och hamnade i sumpen. Det finns ju från och till personer som svarar i de flesta trådar och som skapar en väldig debatt. Ta tex Steve med selcon som skapade en väldig turbulens här på MG för nått år sen och som mest skrev nonsens. Till skillnad från Steve håller sig Roddarn till ämnet och skriver nyanserat om man bortser från att han i bland inte verkar veta nåt om ämnet som han skriver om. Vem är egentligen vår nye medlem Snake som inte heller vågar skriva ut sitt riktiga namn? http://www.maringuiden.se/forum/;thread=192184 Ja det kan man undra? Tommy Andersson Kungshamn Senast ändrad av toaen | 01 november 2007 | 12:40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Snake 0 Postad 1 November , 2007 Jag har ett för ovanligt namn för att lägga ut här på siten. Det finns väl ingen regel som säger att man måste uppge sitt riktiga namn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 1 November , 2007 Nej man kan ju skriva nonsensnamn för att dölja sin identitet. Det finns ju ett antal personer som gör så och ofta är det ju turbulens runt dessa. Jag har ett ganska vanligt namn och jag skäms inte för det och jag vågar stå för mina åsikter, även om jag någon gång skulle ha fel. Det är, trots mitt vanliga namn inte svårt att få tag på mig om nån skulle vilja. Även om jag hade ett ovanligt namn skulle jag sätta ut det. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Snake 0 Postad 1 November , 2007 Men man måste väl ha rätt att välja om man vill offentliggöra sitt namn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bellaragazza 0 Postad 1 November , 2007 Hej Kan finnas ett värde i att inte skriva ut FÖR mycket på ett forum, har inte dina barn lärt dig det. Exempel Jag har ett problem! mitt lås till trailern har gått sönder och den står nu helt olåst med en båt värd 500 tusen på. Den står på Marinan xxxx i MMMM stad och jag heter Pelle och har telefonnummer 07xxxxx (så att du kan ringa och kolla om jag är hemma). Marinan är helt olåst nattetid. Behöver tips om ett nytt lås men först i December jag är bortrest hela November. Stöldrisk?? Gärna Anonym så länge det ej blir personliga påhopp och man står för vad man säger Tänk om RODDARN egentligen är Göran Persson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 1 November , 2007 Du menar Fd stadsministern to de hmmmm äähh . Ingen risk för han ger inte bort något och inte några goda råd i alla fall Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Orris27 1 Postad 1 November , 2007 Då tror jag mer på Bosse Bildoktorn eller varför inte byggare Bob Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballad_kopian 6 Postad 1 November , 2007 jag heter iaf Johannes. är inte alls rädd för att ha mitt namn med i mina inlägg. brukar ha som vana att avsluta med: mvh Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Trollet11 0 Postad 1 November , 2007 nu är ju inte alla lika helrediga som du. jag tror nog det är fler anonyma som det inte är turbulent kring än de som anonyma som faktiskt skapar lite oreda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrik_ 1 Postad 1 November , 2007 Tillbaka till ämnet - Kom igen Roddarn; Vi är många som saknar dig! Tänk på att du fick ett massivt stöd och Anders har bett om ursäkt. Han var förmodligen precis som fd statssekreteraren lite glad i hatten när han skrev inlägget . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 1 November , 2007 Ärligt talat, har någon av er orkat plöja igenom ett helt inlägg av Roddarn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 1 November , 2007 säkert en del som inte läser allt men den som frågar om nått och roddarn svarar så läser man nog allt han skriver . och den nissen som klagar på roddarn har nog en del problem med sig själv . Fortsätt skriv roddarn MVH Laxen Senast ändrad av laxoring | 01 november 2007 | 22:34 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 2 November , 2007 Håller med om att det är trevligt med lite olika personligheter här på forumet T.ex. Roddarn, Steve med Selcon osv Dock måste alla (speciellt) nya förstå att allt är inte att ta fasta på. Jag själv är inte alltid seriös i mina inlägg men det kanske är tillåtet. Ibland förivrar man sig och ibland kan det uppfattas som negativt men innerst inne tror jag de flesta inte är elaka. Några har jagats bort eller tröttnat på hackande och det är MYCEKT tråkigt. mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 November , 2007 Du ser Roddarn, nu har du inget val.... kliv fram igen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M__G 320 Postad 3 November , 2007 Håller en slant på Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krickus 0 Postad 3 November , 2007 Jag tycker mest han svamlar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 December , 2007 Vakna nu, det är ingen idé att vara långsint, karantänen är över Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 December , 2007 Jaså, Roddarn är borta, varför det då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser