jonsson19 0 Postad 31 Oktober , 2007 vet nån vart man kan köpa nya båtlister runt om båten? behöver ny relingslist runt om.... mvh robban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 31 Oktober , 2007 Vet inte hur dina ser ut, men jag köpte nya hos Sea Ray Servicecenter. De verkar ha ett bra lager. Mina var av den typen som man trycker in i en aluminiumprofil. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 31 Oktober , 2007 Seasea har en hel del i lister. Såg att du va reggad i V-Götaland och då har du dom i Björlanda Kile. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonsson19 0 Postad 1 November , 2007 okej så ser min ochså ut....vad kosta listen?skulle behöva aluminiumprofilen me kan man köpa sån där?mvh robban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 1 November , 2007 Kommer inte ihåg. här är hemsidan: www.searayservicecenter.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser