Bill54 0 Postad 29 Oktober , 2007 Har ni också sådana här historier ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Rutgerson Postad 5 November , 2007 Eh...??va? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 November , 2007 ja då, visst har vi det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 12 November , 2007 Nu har jag läst och läst men jag fattar inte ett hjä-- dugg du får allt skriva ett förtydligande så att vi mindre bemedlade också förstår Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 12 November , 2007 Det gör inte så mycket men jag har flyttat till Åkersberga och passerar firman i fråga fyra gånger om dagen och då väcks minnen till liv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 12 November , 2007 En av anledningarna att jag efterlyser båten är att man utan att blinka ruinerade mig då bara för att sedan gå och käka lunch. De kompletta handlingarna med offerter kvitton och korrespondens följde med köpehandlingarna i en handbok som troligen än idag seglar runt. Vore tacksam för hjälp att spåra båten. Den har en vacker trästege och snidad namnskylt i aktern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 13 November , 2007 Ja, det var ju en grann historia.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 17 November , 2007 Jag har fortfarande inte kunnat läsa historien? Har jag något fel på min webbläsare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 18 November , 2007 Hej !Du har j kommit till sidan från början.det är ingen stor sak men jag är lita angelägen,fler andra har ju svarat ochupenbarligen lyckats läsa den. Just nu går jag via Mozilla, litentext men det går.Hare gott ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Rutgerson Postad 23 November , 2007 Que? Snälla..förklara vad det är du menar nu´ .. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 24 November , 2007 Hej ! Jag vet inte vad du har för problem. Så här ligger det till: Handlingarna och båten som bekräftar min berättelse under beskrivning på min FINGAL var sit synlig på Nämndöflärden för några år sedan. Firman i fråga lever idag gott som ett resultat av sitt förflutna. Jag betraktar min affär som en grundsten i deras verksamhet idag. Jag vill bara ha ett litet erkännande för min insats i deras glamorösa historia och det är jag säkert inte ensam om. Det är en fråga om upprättelse. Jag är beredd att bärga båten var som helst för vare sig du eller jag gillar att man skiter oss på näsan och garvar åt det. Dom har haft ca 20 år på sig att rätta till det här vilket tyder på att denna mentalitet finns kvar hos dem. Det finns säkert fler som vill ha ett ord med i laget. Se det som att jag bärgar båten. Vänliga hälsningar. Bill Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 24 November , 2007 Hej ! Jag vet inte vad du har för problem. Så här ligger det till: Handlingarna och båten som bekräftar min berättelse under beskrivning på min FINGAL var sit synlig på Nämndöflärden för några år sedan. Firman i fråga lever idag gott som ett resultat av sitt förflutna. Jag betraktar min affär som en grundsten i deras verksamhet idag. Jag vill bara ha ett litet erkännande för min insats i deras glamorösa historia och det är jag säkert inte ensam om. Det är en fråga om upprättelse. Jag är beredd att bärga båten var som helst för vare sig du eller jag gillar att man skiter oss på näsan och garvar åt det. Dom har haft ca 20 år på sig att rätta till det här vilket tyder på att denna mentalitet finns kvar hos dem. Det finns säkert fler som vill ha ett ord med i laget. Se det som att jag bärgar båten. Vänliga hälsningar. Bill Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Rutgerson Postad 29 November , 2007 Bill...Så långt är jag med...och det verkar ju helt makalöst, men var hittar jag historien om FINGAL? Det är den jag efterfrågar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 30 November , 2007 Rutger och iron_eagel2: http://www.maringuiden.se/u/Bill54/;action=minbat&id=8319 och läs Negativa egenskaper: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 30 November , 2007 Jag tycks ha fått in mitt svar två gånger.Kan man fixa det ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill55 0 Postad 26 Oktober , 2017 Angående Fingal . gå in på min sida, där finns det mesta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gladius 26 Postad 26 Oktober , 2017 Citat Hej Bill! Ursäkta men jag fattar nästan ingen ting! Jag bor i Åkersberga och undrar vad som hänt. Har din Fingal sänkts av en firma i Åkersberga och sedan varit grundbulten till deras framgångsrika affärsverksamhet? Hände detta för 20 år sedan? En Fingal som legat på botten i 20 år kan väl knappast vara värd att bärgas? Eller? Som sagt var jag fattar ingenting! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BSven 469 Postad 26 Oktober , 2017 Om vi skall kunna läsa på din sida så behöver du länka eller något. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 27 Oktober , 2017 (redigerade) Är det inte denna, https://www.maringuiden.se/u/Bill54/;action=minbat&id=8319 under "Negativa egenskaper". Dock inte helt lätt att förstå vad som hänt. Redigerad 27 Oktober , 2017 av Kane Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser