doppingen 0 Postad 26 Oktober , 2007 Vad säger ni? Blir det fler fina höstdagar att njuta av eller ska man dra upp båten i helgen? Förra året blev det snöstorm och annat j-kelskap innan båten torrsattes. Men sista turen i november var kanon. /Doppingen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Musik 0 Postad 26 Oktober , 2007 Vi tänker vänta åtminstone till nästa helg. Är lärare och har höstlov nu vecka 44, så jag hoppas på några fina turer till Danmark i veckan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Havskatt 18 Postad 27 Oktober , 2007 Blir ruskigt avundsjuk på er som har sista chansen kvar. Jag var tvungen att ta upp förra veckan pga tidsbrist. Lider just nu av stor sorg Senast ändrad av Havskatt | 27 oktober 2007 | 13:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Groenling 3 Postad 27 Oktober , 2007 Jag tog upp båten den 20.10. Det var låg vattenstånd in sjön och jag fick tillfälle att låna en grävmaskin som jag använde att ta upp båten. Den står nu i garaget och vänta på att bli tvättad. Köpte en tvättborste till min Kärcher i Tyuskland denna vecka och skall börja tvätta imorgon. /Sven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 27 Oktober , 2007 Jag väntar åtminstone till nästa helg o hoppas på acceptabelt väder. G. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 27 Oktober , 2007 Båten står på landbacken sedan den 13/10. Men en klubbkompis har sin i året runt så än blir det turer innan isen lägger sig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 27 Oktober , 2007 Skönt att det löste sig för dig Planer på att förändra rampen till nästa år? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 28 Oktober , 2007 Är man som jag medlem i en stor båtklubb (över 500 båtar) så blir man tilldelad en upptagningstid och kan alltså inte välja när man ska torrsätta. Om man inte är beredd att hosta upp en massa pengar förstås. Båten åkte upp redan i slutet av september, men med tanke på hur vädret varit i höst så kanske det var lika bra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser