Gå till innehåll
fredag 31 januari 2025
CalleN

Vad gör du nu när båten är upptagen?

Rekommendera Poster

Någon som ska göra något roligt ikväll? Eller è de maringuiden som gäller ? \Laughing\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har nu varit och ställt in båten i ett varmgarage, känns tungt eftersom eden inte startar skall dra den till varvet om två veckor annars inget roligt, förutom att piska upp barnen och sätta på kärri..... själv ?\<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-wink.gif\ border=\0\ alt=\Wink\ title=\Wink\ />

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Själv har jag varit ute och bränt de sedvanliga båtpengarna 3000:-/månad. Var på Nox,Hells kitchen och avslutade med White room 5 på morgonen... :-) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Kalman

Roligt och roligt.......
Skall tvätta bort sotmärkena runt avgashålet på akterspegeln innan det biter fast för hårt, kanske redan nu på söndag om det inte är skitväder fortfarande.
Sedans skall täckställningen fixas. Just nu ligger pressen bara rakt över utan bågar
Har köpt elektriker- rör av järn som passar i mantågstötta fästena. Enklare än förra årets träkonstruktion.
Kalman 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Låter som en mkt målande/realistisk beskrivning av båtlivet under hösten\Laughing\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

På väg till Offshore powerboat world finals i key west nästa vecka, efter det är det dags att börja så smått att fixa med båten så den är fin till våren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tillbringar nog mer tid i båten under höst/vinter/vår, än under sommaren. Det är ju nu alla roliga projekt ska genomföras. Jag har listat allt under sommaren, det blev en lååååång lista.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fråga: Vad gör du nu när båten är upptagen?

Väntar tills den är ledig! \<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif\ border=\0\ alt=\Laughing\ title=\Laughing\ />

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Min är inte upptagen för det är ingen som får låna den.

84.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...