hagadalaren 0 Postad 21 Oktober , 2007 Hej alla. Finns här någon som är intresserad av att vaxa o polera en eller två båtar till våren ? Båtarna finns i Blekinge. Mvh Hagadalaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 21 Oktober , 2007 Det är väl bara att lämna in båtarna på närmaste båtbutik som har verkstad. De flesta eller i alla fall många tillhandahåller den här sortens service och en del har även vinterförvaring. Men varför inte göra jobbet själv? Att tvätta och vaxa båten är ett utmärkt sätt att ha koll på båtens skick då det är oundvikligt att man synar varje mm på hela båten. Vad är det för båtar du har? Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 21 Oktober , 2007 Jag är jätte intresserad av å vaxa och polera till våren ....fast jag har bara en båt !?!?!?! ( båten finns inte i Bläkinge .. hoppas det inte ställer till det ) Fattade jag allt ...eller ? SNACKA MINDRE JOBBA MER ! JCC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hagadalaren 0 Postad 21 Oktober , 2007 Undertecknad är inte rädd för arbete men eftersom jag har LITE annat att göra oxå tänkte jag bara ställa fråganroliga kommentarer undanbedes. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
affi 0 Postad 21 Oktober , 2007 Om du inte hittar någon här kan du testa att sätta upp en lapp vid t.ex. närmsta båtklubb. Finns säkert ungdomar som är i behov av pengar. Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser