Niclas_O 3 Postad 19 Oktober , 2007 Hej. Jag ska köpa en gps plotter till min båt och har en fråga som jag hoppas att någon kan svara på. Behöver man extern anten i en flipper 570 eller kommer det att funka med en inbyggd anten? Det blir ju lite enklare med färre kablar om jag kan ha inbyggd anten men hur går det med motagningen om jag kör med kapellet uppfällt? /Niclas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 19 Oktober , 2007 Kan aldrig tänka mig att ett kapell skulle innebära några problem. De med extern antenn är la mesta om GPS:en är monterad inomhus under tak så att säga. Lite kapell lär knappast hindra några siganler! Mina GPS-puck till datorn kan jag ju använda hemma i huset utan problem... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 Oktober , 2007 Kommer att funka med inbyggd antenn. Jag kör själv med inbyggd antenn i en kabinbåt och har inga som helst problem. Så det funkar för dig även med kapellet uppe. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niclas_O 3 Postad 19 Oktober , 2007 Låter bra. /Niclas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser