Gå till innehåll
måndag 11 november 2024
ttr03001

Hör upp alla båtägare!

Rekommendera Poster

Under en tid har jag svarat på inlägg med de mest konstiga svar. Ibland har jag fått mothugg men för det mesta ingenting. Ni båtägare kanske tycker att jag är ett riktigt arsle som har djävlats med forumet, men det finns en avsikt bakom detta. När jag har läst inläggen i forumet har jag ibland sett att det finns svar som är helt uppåt väggarna fel, speciellt vad gäller elektriska frågor. Därför har jag frågat mig själv om det inte finns någon kontroll på vad som skrivs eller svaras på i inläggen? Tydligen så kan man svara precis vad som helst på ett inlägg. Detta är inte alls bra för de som verkligen behöver ett riktigt svar. Hör av er till Webbmastern. I fortsättningen lovar jag att mina svar på inläggen skall vara sanningsenliga och baserade på erfarenhet och kunskap ttr03001

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan inte riktigt förstå att man har som inställning att man skall jävlas för att få respekt för sin kunskap, det har länge funnits en stor kunskap på forumet. Jag har ställt ett otal frågor bl.a om elinstallationer ombord och fått mycket hjälp från medlemmarna, både i svar på forumet och praktisk hjälp i båten. Tack Or...!

Visst är det så att man ibland måste selektera svaren, och vissa inte är så genomtänkta.

Alla är väl saliga i sin tro att man vet bästsmiley-innocent.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Eftersom meddelandena var skrivna senat på natten förmodade jag att du tatt dig en hojt eller två och ville fjanta till det lite... Jag tror att jag inte var ensam om den inställningen. Vi svarar alla efter förmåga, ibland är det fel, ibland är det rätt, men tystnaden på detta forum hade förmodligen varit total om alla svar skulle vara helt korrekta. Det är nog fel väg att gå om man skall höja standarden på ett forum; ödmjuka svar som visar på varför de andra svaren är felaktiga är nog bättre!

Hoppas hojten smakade gott...!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

KONTROLL ?????????

VEM AVGÖR VAD SOM ÄR RÄTT ELLER FEL ...

-MIN SANNING ÄR INTE ALLTID DIN SANNING ! 

/Jocke Chris Craft

post-11345-1394235232,3816_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...