stavhammar 313 Postad 2 Oktober , 2007 Sorray alla maringuideare! Igår vid uppdatrering så bommade jag att ladda upp en fil så forumet har fungerat illla. Men nu skall detta vara fixat. Återigen ursäkta oss (mig)! //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 Oktober , 2007 Var inte ledsen för detta, vi är alla människor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 2 Oktober , 2007 Ja det såg onekligen lite knepigt ut på förmiddagen. Bra att du/ni kom fram till vad det var som felade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 2 Oktober , 2007 Det är lugnt! Jag har ändå glömt vad jag skulle skriva i morse. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 2 Oktober , 2007 Och jag har som vanligt missat allt roligt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 2 Oktober , 2007 Det gäller att hålla sig online Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 2 Oktober , 2007 Även den bästa kan fela. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 2 Oktober , 2007 Hur menar du då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 2 Oktober , 2007 Jo därför att även jag har felat en gång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 2 Oktober , 2007 Bra att du rapporterar det. trodde att det var något fel på min uppkoppling först. Men man har ju inte missat nåt när ingen har kunnat komma in å skriva nåt;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunnar_ 5 Postad 2 Oktober , 2007 hehe, fungerat illa som omskrivning för inte fungerat överhuvudtaget är nästan på politikernivå Nu skiter vi i den lilla glitch som hänt och kör vidare med dösnacket Senast ändrad av Gunnar_ | 02 oktober 2007 | 20:44 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser