00460317078680 0 Postad 14 April , 2004 Hej! Jag heter Dennis Lindholm och har ett marint företag i Göteborg och som är anslutet till maringuidens hemsida. Jag undrar om det är fler än jag som har problem med maringuidens sida eftersom ingenting fungerar för oss när det gäller annonser och övriga inlägg som man gör. Vi har stött på maringuiden flera ggr om att dom ska åtgärda detta men inget händer. Det är lite tråkigt eftersom man har betalt dyra pengar för denna tjänst som inte fungerar. Skicka oss gärna ett mail om ni också har problem med maringuidens hemsida så kan vi sammanföra dessa till ett mail som senare översändes till dem. Vår mailadress är: mail@goteborgsmarinservice.se Vänliga Hälsningar Dennis Lindholm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 15 April , 2004 Hej Dennis. Vad gäller annonserna på marinbörsen så är detta en gratistjänst, du betalar alltså inget för denna service. Vi beklagar att du upplever/har haft problem med dina annonser. Vad gäller inlägg på maringuiden så har vi inte fått några rapporter om att det inte fungerar, hör gärna av dig om detta, så tar vi tag i det. Vi har gjort vad vi kunnat för att tillgodse dina önskemål, och vi beklagar att vi inte nått ända fram. De flesta av de problem som du haft var sedan i vintras när vi bytte till en ny plattform dessa problem är åtgärdade sedan länge. Vi har haft ett antal telefonsamtal med dig (senast i dag) och försökt att reda ut vad som behöver göras. Jag hoppas att vi rätat ut alla frågetecken, och att du skall få mycket nytta av maringuiden i framtiden. Med Vänlig Hälsning Dick Jexby | maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst daniel Postad 16 April , 2004 tycker sidan fungerar fin fint :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Pelle Postad 16 April , 2004 Jag tycker även jag att den fungerar jättefint. Snygg är den också. Sen undrar jag vad det är som Dennis betalar för? Annonseringen är väl gratis? Pelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 16 April , 2004 Jag tycker inte heller att det är några större problem med sidan. Men är det inte så att Dennis påGöteborgs Marinsevice har betalt för en reklambanner ? Om han nu säger att han har betalt för något så har han väl det, och i så fall skall han ha valuta för pengarna eller ha dem omedelbart återbetalda ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 16 April , 2004 Hej, Vi tackar för den fina kritik vi får, det är härligt att det vi gör uppskattas, hur det än är så är det i första hand för er besökare vi gör sidan inkl de företag som använder sidan. Vad gäller Göteborgs Marinsevice, så har dom betalt för en tjänst på vårt Branschregister. Vi har givit dom kompensation för det strul vi hade i början. Vi önskar er alla en härlig båthelg, och tack en en gång. Hälsningar maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 16 April , 2004 Jaha Maxrelax, då förstår jag ännu mindre ditt svar i ditt första inlägg ? Vore kul att höra vad Dennis tycker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Dennis Lindholm Postad 24 April , 2004 Tack Bosse för ditt inlägg. Tyvärr så vet jag inte vad jag ska svara för jag förstår precis lika lite som du gör angående maringuidens kommentarer. När det gäller annonserna så vet jag att dessa är gratis, men detta är bara en del av det som jag har haft problem med. Jag har betalt för att vara med i branchregistret och det är där det har strulat som mest. Jag mailade till maringuiden och fick svar från dem att det förmodligen fanns några buggar i programmet och att detta skulle avhjälpas omgående. Det gick en vecka utan att något hände. Sen skickade jag mail och fax under ca 2 till 3 veckor men fick inget svar. Det var då jag blev sur och skrev mitt första inlägg till bryggsnack vilket gav ett bra resultat. (Maringuiden hörde av sig direkt) Synd att man måste gå den här vägen för att lösa så enkla proplem. Hälsningar Dennis Lindholm :cry: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser