Palmert 0 Postad 28 September , 2007 Har ni bra tips på var i stockholmstrakten (bor i Haninge) som man med fördel renoverar sin propeller? Bra pris och bra service mao. Mvh David Senast ändrad av Palmert | 28 september 2007 | 10:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrik_ 1 Postad 28 September , 2007 Jag kan rekommendera Propellertrim (www.propellertrim.se). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frasse76 0 Postad 28 September , 2007 Instämmer med föregående talare!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 184 Postad 28 September , 2007 Capella Marin ligger ju i Länna, så det är nära och bra... http://www.capella.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
janandersson 0 Postad 28 September , 2007 Köpte en ny alupropp på Propellertrim. Körde ganska snart sönder den. Propellertrim fixade den för 800 spänn. Sedan gick båten en knop fortare. Alltså bättre än ny!Jag har inte anlitat någon annan firma så jag har inget att jämföra med men nöjd är jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 29 September , 2007 om det är propellrar till volvo 270-290 sp ni vill ha som har samma prestanda som en rostfri,men till ett gryt mycket bättre pris,maila mig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Palmert 0 Postad 1 Oktober , 2007 Tack så mycket för svaren.. Nu blir nog propellern hel.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser