peerwiden 0 Postad 25 September , 2007 Hej. Någon som vet vart man kan lägga i båten i öresund gratis? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
selleman 0 Postad 25 September , 2007 Finns väl en på ön eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peerwiden 0 Postad 26 September , 2007 Det funkar lika bra för mig typ lomma,bjärred,barsebäck, alltså norr om Malmö, tacksam för fler tips. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peerwiden 0 Postad 26 September , 2007 Eller kanske någon har tips om sjöar som man kan lägga i båten i gratis, förutom ringsjön den känner jag redan till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flipbop 2 Postad 26 September , 2007 Det finns en liten ramp i Falsterbokanalen, på Öresunds/Höllviken-sidan, som jag använde för några år sedan (2004?). Den var gratis då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davahl 0 Postad 26 September , 2007 Jag har min båt i Barsebäck. Har aldrig sett att någon betalar där. Inga bommar eller liknande iheller. Så den kan du nog använda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davahl 0 Postad 26 September , 2007 Jag har min båt i Barsebäck. Har aldrig sett att någon betalar där. Inga bommar eller liknande iheller. Så den kan du nog använda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cher 0 Postad 26 September , 2007 Hej, kolla listan på http://www.sveramp.se/. Sortera på vatten så hittar du några stycken i Öresund. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser