Aglen 0 Postad 25 September , 2007 Hej, Har köpt en 24 fots motorbåt i Luleå och behöver transport från Luleå till Stockholm. Är det någon som känner till någon/några bra transportörer? Jag har ringt runt lite men det verkar svårt att få några klara besked. /Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skogstomten 0 Postad 27 September , 2007 Kolla om Hambergs åkeri finns kvar i Piteå. De gtransporterade älvsbyhus neråt förr (början 1990-talet) och hjälpte mig med bilar på tillbaka vägen någon gång. De kanske har fordon som kan fixa det om de nu finns kvar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matte_lule 0 Postad 27 September , 2007 Får man fråga vad du har köpt för båt? Mvh Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 27 September , 2007 Hej! Har nyss transporterat upp en båt en bit åt andra hållet så jag har forskat en del..hade det varit den vägen som gällt hade jag nog fixat det åt dig på ett par timmar... Men jag läste din tråd här redan för ett par dar sen..Och idag mötte jag en biltransport, ett åkeri i uppsala, Norlens som gick tom söderut på E4an ett tips kan vara att även kolla med sånna åkare bara din båt inte är för bred.. Är det en Rinkell 24 du köpt däruppe?? Själv så fick jag tag på bakskjuts på en maskintrailer så hör runt med sånna firmor också.. Har du snål budget?? Lycka till/Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser