Gäst maringuden Postad 26 November , 2007 Din fru nämnde att aga och argumentationsteknik är samma sak för dej Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mellan 0 Postad 26 November , 2007 MG är besatt Jag beordrar dig, vem du än är, orene ande och hela ditt följe som har besatt MG att vika hädan. Jag exorciserar dig, orene ande, alla smålänningars angripare, alla andar och legioner på MG att i vår Herre TTG's namn bli utrotade och bortdrivna från MG. Vik alltså tillbaka i TTG's, Vi Båtägares och den Helige Maringudens namn. Ge plats åt den Helige Steve, genom detta heliga tecken (korset), han som med Selcon och den Helige Marinern lever och regerar, Steve från evighet till evighet. ave maria Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 26 November , 2007 Skönt med medmänniskor? som är så simpla att de i svaren förstärker det man själv påstår Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst maringuden Postad 26 November , 2007 Ge kvinnojouren en julklapp!! Gå vilse! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst maringuden Postad 27 November , 2007 Jo tack, det var finfint tills du kom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 9 November , 2009 var det så här livat förut? Och ni tycker JAG bråkar? Jämfört med dessa herrar är jag en lite hummerfiskande ängel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 8 Juli , 2010 Inte som hummerfiskande ängel , en HummerTina menar du väl. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 10 Juli , 2010 Vi gjorde allt i god anda. Du är bara ett troll... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TerrorTore 0 Postad 11 Juli , 2010 Styrbjrn är ett troll Senast ändrad av TerrorTore | 11 juli 2010 | 18:59 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 13 Juli , 2010 När jag tittar mig i spegeln ser jag en vacker äldre herre, välbärgad, stolt med en kraftig bringa med muskler som spelar i solens strålar. Huden i mitt ansikte är läderartad efter alla långa dagar till havs. Många kvinnor använder mig som referens på hur en karlakar ska vara/se ut. Om ni tycker det är drag som passar in på ett troll, ja då är jag väl det! O va fan är Terror Tore ???? /Styrbjrn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 30 Juli , 2010 Psykoser är ett helvete!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser