Gå till innehåll
lördag 21 september 2024
Lamon

Nick

Rekommendera Poster

Här har det hänt grejer. Bara man lämnar er några dagar så blir det krig. hehe.. Jag tänker inte leka förmedlare mellan Flipper o Boatbruce, men om det är så att du Flipper är oskyldig till Flippernicket med bokstaven O så kan du väl be Stavhammar bekräfta det så slipper vi åtminstånde det gnället. Borde ju vara ganska intressant för dig oxå...

 

Sen tycker jag att det var riktigt synd att tråden Lyssnade ni hamnade i sumpen.

 

Tycker oxå att det är riktigt synd att Boatbruce försvann från MG !!!

Ungefär som när Steve försvann !! Men han kom ju tillbaka, kanske Boatbruce gör detsamma om ett tag, vem vet !!!

 

Jag ändrar lite i inlägget efter ett samtal med Boatbruce.

Fick veta att det inte var Flipper med O som lagt ut namn o adress.

Fick tyvärr oxå veta att Boatbruce INTE kommer tillbaka vilket är väldigt synd eftersom han har en hel del kuskap som kunde kommit många till nytta...

 

PS. Varför i helvete lägger man ut någons namn o adress ?? DS.

 

Senast ändrad av Lamon | 23 september 2007 | 13:07

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Håller med fullkomligt. Hur f-n kan man lägga ut någons namn och adress? Här har vi nu som tidigare sagts blivit av med en medlem med mycket båtkunskap och humor som är bra och kul att ta del av.

Jag pratade också med Boatbruce om detta och det stämmer att han inte återkommer. Synd. Verkligen synd detta.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser


Instämmer i saknaden av Boatbruce.

Hjälsam snubbe som bistod mig med tips & idéer då vi modifierade vår vattenskidstång.

 

Sen är det surt att någon lagt ut hans namn & adress.

Man gör bara INTE det, men nu gjorde någon det och han tröttnade.

 

Nåväl, tack för hjälpen Boatbruce och lycka till med dina projekt.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Håller med dej Lamon men tyvär så gick det som så många andra gånger åt pipsvängen med den ursprungliga frågan

 

Senast ändrad av iron_eagel2 | 25 september 2007 | 22:58

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gnäll & återigen en massa kärringar som klagar. Det här återkommer OFTA/STÄNDIGT på diverse forum - ENSAMMA individer utan ett riktigt liv tror helt plötsligt att ett forums existens hänger ihop med deras egen sk*t tillvaro... TRor Ni verkligen att FORUMET kommer ihåg WILLE/BOATBRUCE/SmS/EKE mfl (jag kommer INTE ihåg namnet på fler - har varit här sedan -04 = varför i alla H*****es, J*****r bry sig?) efter ett tag??? Nya kommer/gamla går - vilket borde vara naturligt för de flesta... SÅ in i h*****e löjligt att dramatiskt hoppa av forum & än värre att behandla det i en tråd... Klaga på regler etc som man reagerar på direkt till ansvariga!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mhm det är kanske sant \Innocent\ samtidigt är ju tyvärr det här ett dött forum utan gengångarna...  \Sealed\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Are you talking to me?

Are you talking to me?

Are you talking to me?

Are you talking to me?

(Robert Deniro, Taxi driver)\Laughing\

 

Mvh Dessin

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sk*ter i om det är hjärndött elr ej troll & mobbare kan man göra vad som helst med i mina ögon... De bjöd själva upp till dansen, så vad som händer dem... beter man sig som ett svin, ska man behandlas som ett... Bara humor när patetiska argument tar slut & man väljer att bli den 5 åring som man igentligen är & hoppar av forat\Cry\ Så in i h**vete patetiskt... Vem f*n bryr sig? I alla fall inte jag!\Laughing\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

10% har haft/har 40% nybörjare? 60% vill bråka/skapa konflikter? 10 40 60 = ? visste det var ngt som inte skulle stämma\Laughing\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst anemos

Vad har jag att göra med detta påhopp har jag yttrat mig på något sätt emot Roddarn ?

Den sidan du refererar till, är inte min tråd, du kanske i din iver blandar ihop mig med någon annan !

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gamla goa Anemos! Tur att man varit med så länge så att man lärt sig att spara det du skriver, då du ofta raderar det sedan och spelar oskyldig...

Varför du gör så vet jag inte dock.

post-832-1394235256,1114_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst anemos

Hej Du !

Står det i det du har sparat, att jag har nämnt någon person eller har gjort ett personangrepp på någon eller skrivit illa om någon ?

 

Eller känner du dig träffad på något sätt ?

 

Senast ändrad av anemos | 31 oktober 2007 | 12:34

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jadu, nu kanske det inte spelar någon roll vad jag skriver då du är avstängd från forumet. Fler verkar tycka att du burit dig illa åt verkar det som. Men ifall du besöker forumet och läser vad jag skriver tycker jag att du bör tänka på följande:

 

Jag känner mig inte kränkt. Det är inte mig du hoppat på, utan andra. Däremot tycker jag att det är riktigt illa när man inte kan hålla sig till de regler som finns i forumet eller de i omvärlden om vanligt hyfs, det blir en ruskigt otrevlig stämning här vilket inte är kul för någon. Du är så pass gammal att du vet vad jag talar om, även om du säkert inte vill kännas vid det. Att man skriver saker om andra - t ex menar att de är mindervärdiga eller barn som du skrivit i det citatet jag lagt in som en bild - och dessutom är så feg att man inte ens vågar stå för det tycker jag är bortanför pinsamt.

 

Varför du valt at attackera Roddarn vet jag inte. Han tycks ha retat dig på något sätt. Visst, hans svar kanske inte var helt rätt när det gällde paying crew-tråden, men andra rätade till det. Ibland svarar man fel när man försöker hjälpa andra, det har nog hänt de flesta. Det är så det funkar på ett forum, man kanske inte alltid får rätt svar direkt, men det är en del av charmen. Det är ingen anledning att hacka på en enskild medlem för den missen.

 

Det enda jag tycker man kan ha synpunkter på är att Roddarn borde skaffa ett större skägg så att han döljer mer av sitt inte speciellt tvålfagra anlete på bilden.

Eller kanske en rånarhuva?

\Laughing\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tips till Roddarn för den här fixar allt  

 

 

                  13.gif

post-19228-1394235256,6199_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst SwanBoat


\<ahttp://www.maringuiden.se/gfx/mainpage/sextant_liten.gif\ border=\0\ />  Här har det hänt grejer. Bara man lämnar er några dagar så blir det krig. hehe.. Jag tänker inte leka förmedlare mellan Flipper o Boatbruce o.s.v., men om det är så att du Flipper är oskyldig till Flippernicket med bokstaven O så kan du väl be Stavhammar bekräfta det så slipper vi åtminstånde det gnället. Borde ju vara ganska intressant för dig oxå...

 

Sen tycker jag att det var riktigt synd att tråden 'Lyssnade ni' hamnade i sumpen.

 

Tycker oxå att det är riktigt synd att Boatbruce m.f. försvann från MG !!!

Ungefär som när Steve försvann !! Men han kom ju tillbaka, kanske Boatbruce gör detsamma om ett tag, vem vet !!!

 

Jag ändrar lite i inlägget efter ett samtal med Boatbruce.

Fick veta att det inte var Flipper med O som lagt ut namn o adress.

Fick tyvärr oxå veta att Boatbruce INTE kommer tillbaka vilket är väldigt synd eftersom han har en hel del kuskap som kunde kommit många till nytta...

 

PS. Varför i helvete lägger man ut någons namn o adress ?? \Undecided\

 

Man undrar !  \Yell\

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst SwanBoat

Tackar ödmjukast \Tongue

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja visst kan det tyckas märkligt att Markus själv hade lagt in sitt riktiga namn, i sin egen profil, här på maringuiden. Jag förstår dock inte uppståndelsen kring att samma namn nämndes i någon tråd. Märkligare är det att han helt plötsligt ville bli anonym, när han började blogga.

 

 

 

Konstiga herrar som drar runt mellan forumen, ena dagen här, nästa i garderoben eller något annat fora. Meddelar ibland att dom ska sluta skriva, smyger tillbaka med några nya nick och byter namn på dom gamla. Tar sig en fylla och sitter och besvarar sina egna inlägg, allt för att försöka skapa konflikter.

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vilken dålig ursäkt, Boatbruce var anonym sedan en lång tid tbx. Vilken blogg har BB skrivit i som du refererar till?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst maringuden


är det någon som minns dej som aktiv ens?

 

 

 

 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst maringuden

 

är det någon som minns dej som aktiv ens?

 

 

 

 

 

 

 

 

Senast ändrad av maringuden | 26 november 2007 | 15:26

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är det möjligen början till en polett som trillar ner? skulle i sådana fall vara ett under & man kan bli religiös för mindre...

 

Kommer väl knappast att lyckas få dig att förstå men, men... Vet Du vad den uppenbara skillnaden mellan en patetisk snorunge utan ngn som helst egen förmåga (& total brist på argumentationsteknik), men med enorma behov av att hävda sig själv & en som inte bryr sig är? =

 

Ledsen 0:a, intresserar inte mig ett dugg om en sån som Du (med alla olika nick eller dina likaledes utmobbade vapendragare) minns mig eller inte\Cool\

 

Men fortsätt gärna! Tycker personligen att det är lite småkul att läsa barnsligheterna. Däremot får Du ursäkta, har varken ork eller tid att svara på allt (har trots allt - till skillnad mot Dig - ett liv) \Smile\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...