Anyone 0 Postad 20 September , 2007 Vinterplanering:Mycket har jag läst om att behandla plastskrov under vattenlinjen; men hur ska jag göra för att fräscha upp mitt doghouse (invändigt & utvändigt)?Räcker det att slipa lätt; spackla och måla med en topcoat?Dum fråga kanske,men jag har lärt mig att dendummaste frågan är den som aldrig blir ställd:)./AnYone Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 20 September , 2007 Du vill fräscha upp din dogghouse säger du....men vad har du för hund då?? Sedan....det beror väl på av vilken anledning du vill fräscha upp den och på vilket sätt den ser ut idag. Är det för att plasten tex. är gulnad? Eller är den repig? Har du några större skador? Som sagt så beror det lite på varför du vill fräscha upp den och på vilket sätt. Eller också så är det bara jag som är lite trög och inte förstår riktigt vad du menar. Har du ingen bild på den så att vi kan se hur den ser ut? Eller att du utveklar lite mer konkret om vad som är felet idag. (Men gärna en bild också...) Jag tror att det blir lättare att svara då. Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anyone 0 Postad 20 September , 2007 Tack roddarn.Ligger hemma i flunsan nu; så jag hinner inte ta nå´ n bild tyvärr.Doghouse på utsidan till min Biscaya 29: gamla genomföringar, lite repor gör att jag vill måla-lacka om.Doghouse på insidan: Samma som på utsidan; gamla genomföringar (hål), lite repor, och allmänt ofräsht. Hoppas detta hjälper lite med vad jag behöver hjälp med. //AnYone Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser