Desibelle 0 Postad 20 Oktober , 2007 I den här takten är jag också snart amiral (men brukar bli raderad av MGnär jag närmar mig). ska bli intressant den här gången... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 20 Oktober , 2007 Rutgersson är i Shanghai och letar efter en billig plotter åt mig....http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-cool.gif\ border=\0\ alt=\Cool\ title=\Cool\ />/Phil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 20 Oktober , 2007 Pilutta dej hoppsan sist igen men det är som skrapsåret det varar inte länge Senast ändrad av iron_eagel2 | 20 oktober 2007 | 22:54 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 21 Oktober , 2007 Tack för dagens ny ord Anders!Alltid trevligt när folk ställer upp med lite utbildning för oss stackars invandrare...http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-wink.gif\ border=\0\ alt=\Wink\ title=\Wink\ />Pilutta är ett uttryck myntat av Astrid Lindgren. Pilutta dig, var ett delvis retsamt uttryck som Lisabet, Madickens lillasyster brukade använda. Jäklar, nu blev jag sist igen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 21 Oktober , 2007 Så du har skickat Rutger till shangahai för att köpa plotter Nog för att elektronik är billigt i asien, men kan det verkligen löna sig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 21 Oktober , 2007 Jag kan knappt bärga mig... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 21 Oktober , 2007 Tycker det låter som ett äkta klipp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 22 Oktober , 2007 Mandarin ? det åt jag två st för en 1/2 timma sen ops nu är jag där igen Senast ändrad av iron_eagel2 | 22 oktober 2007 | 23:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 24 Oktober , 2007 Nu är man sist igen Ge din fru en sån här Phil så ska jag säga det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 25 Oktober , 2007 No worries! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 25 Oktober , 2007 Tack Janne för tipset. Det funkade! http://www.msnsmilies.net][/url] Senast ändrad av Nybyggarn | 25 oktober 2007 | 23:40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 26 Oktober , 2007 Har du hunnit pröva asienktorna & hur går det med mandarinkursen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 8 November , 2007 Thank you Mr. Rutgerson, du är en hyvens kille..Och när vi kommer igång med det första reservatet här i Svea Rike ska jag se till att du ska få fönsterbord...Du kanske kan dela tält med Orven? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 8 November , 2007 Tält e inte bra. Blött å jäkligt. Vi tar helre en pava wiskey och delar på samtidigt som vi röker pipa å drar i oss ett par öl. Den dagen så skjuter vi på alla oroselement Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 9 November , 2007 Det här är bara ett förslag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 9 November , 2007 Förslag .... inga förslag utan en bister verklighet. Tittar man på nutid och dåtid så är det en stor skillnad. Kolla så ser du det uppenbara hehehehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 9 November , 2007 Jag förstår att ni två inte vill dela tipi men man får faktist gilla läget!Ni fick den finast iallafall...Bråka ni så blir det ingen wirre... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 11 November , 2007 Man ska aldrig bråka utan man tar det lungt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst maringuden Postad 24 November , 2007 fyllskalle, kryp in i garderoben igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skro 0 Postad 25 November , 2007 When the going gets tough The tough get going When the going gets rough The tough get rough Hey, hey, hey, hey, hey Ooooh baby /Billy Ocean Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Snake 0 Postad 27 November , 2007 Inte desibelle i alla fall, han har inte råd. jag tror oxå de e steve, fast man vet ju aldrig, de kan lika gärna vara rutgersson....eller dessin...eller nissed....de e månge o hålle reda på! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser