orven 0 Postad 12 Oktober , 2007 Inte är du en ytlänning för du är en undergrondare och då djupt nerifrån så du är mer en underlänning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 12 Oktober , 2007 Orven, jag var på Returen med sopor idag och hittade en 4hp utombordare i containern för metalskräp. Den tog jag hem. Gör jag såna saker pga att jag är undergrondare eller skrotnisse? Senast ändrad av Nybyggarn | 12 oktober 2007 | 17:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 12 Oktober , 2007 Synnerligen ett bra beslut som tas av alla som är lite händiga. Alla folkslag slänger prylar som dom tror är slut. Om du bara visste vad för bra att ha grejor jag har fått via dom nederlagen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 13 Oktober , 2007 Jag var dit igen imorse med en last.Denna gång fick jag med mig en fin fungerande kapsåg!! Tänk vad folk slänger... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 504 Postad 13 Oktober , 2007 Tänk, det var härliga tider... eller? Fast jag tror han sa: Jak har varit i Svärje Alltrig, en kong var jak där två kånker. Och sen var det ju den där med Lars Ekborg. Vi hade en sån där skönhetstävling här i byn. Alla kärringar ställde upp - ingen vann! Är det nån som kommer ihåg den? En pärla tycker jag. (men säg inget till tanten min som ställde upp i tävlingen...) Senast ändrad av ChristerN | 13 oktober 2007 | 21:28 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 Oktober , 2007 Har du nog hittat i en Katalog för inte fasen drar du fram ett lakan och ställer den på för fotografering eller Senast ändrad av orven | 13 oktober 2007 | 21:54 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 Oktober , 2007 Hej Christer.... ett tag sedan. Nej vi säger inget till din tant för det var väl hon som skrämde ut sågbocken Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 14 Oktober , 2007 Kan inte fota på riktig för stordatan har krashat och jag tror inte jag kan tömma kameran i den här stenålders gamla Gateway kåmputer som jag har fått fart på med hjälp av Linux Vector.Finns ingen usb port. Men om du vill ska jag skicka en riktig foto på sågen så snart datordjävulen är igång igen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 14 Oktober , 2007 Jag tror dig för jag vet en som åker runt på en görfin moppe av äldre modell och den stod bara där på metallåtervinningen och den startade direkt och bara går och går. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 504 Postad 14 Oktober , 2007 Se på f_n. Hur kunde DU veta det? Du var alltså där? Eller var det du som var sågbocken? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 14 Oktober , 2007 Nä jag pallar det mesta så jag hade nog varit den siste som hade avvikit. Som den gammla historien om Bellman och dom två andra som var fångade av ett jättetroll (kommer ihåg historien sedan barnsben). Jättetrollet sa att dom fick önska något och om han klarade av att uppfylla deras önskan så skulle det gå åt... ja han skulle käka upp dom. Som det sig hör till i historier så misslyckades önskningarna och det vara Bara Bellman kvar och Jättetrollet frågade honom om dennes önskan och Bellman blev så rädd så han la av en rökare, men fann sig snabbt och sa måla den grön. Inget är omöjligt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mussli 0 Postad 15 Oktober , 2007 Inte undra på att ni har många forumsinlägg... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 17 Oktober , 2007 Tja men du är väl på god väg själv... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 Oktober , 2007 Det är för att vi skriver så mycket skit vi är Amiraler och du bara Kapten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 18 Oktober , 2007 Jo, Orven!Utombordaren startade idag efter rengöring av förgasare.Gick hur bra som helst!Jag verkligen gillar kontainerfynd.... http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif\ border=\0\ alt=\Laughing\ title=\Laughing\ />(Nu är jag sist igen!) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 19 Oktober , 2007 sist? ska man vara sist? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 19 Oktober , 2007 Någon måste vara sist.Det är bara så...http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-cry.gif\ border=\0\ alt=\Cry\ title=\Cry\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 19 Oktober , 2007 Det har du rätt i! Men det verkar ju vara ett tungt kors att bära. Så jag hoppar väl in & blir sist igen då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 19 Oktober , 2007 Tack för det!http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-smile.gif\ border=\0\ alt=\Smile\ title=\Smile\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 19 Oktober , 2007 Så lite så Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 19 Oktober , 2007 Men jag är ju fortfarande sist!!! Finns det inga andra altruistiska människor på det här forat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 19 Oktober , 2007 Jo jag!Men jag har inte tid, måste översätta en hel bibel åt Terrafobica...Fast det är kul.http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-cool.gif\ border=\0\ alt=\Cool\ title=\Cool\ />Därför måste du förbli sist, Desibell. Sorry... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 19 Oktober , 2007 Glömde Eet.Sorry...Det ska vara Desibelle och inget annat.http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-embarassed.gif\ border=\0\ alt=\Embarassed\ title=\Embarassed\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 19 Oktober , 2007 Grattis till utombordaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 19 Oktober , 2007 Ifall du undrar vad jag ska gör med den... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 20 Oktober , 2007 aha, då förstår jag. tar väl och axlar korset igen då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 20 Oktober , 2007 52 säckar värmepellets har jag burit ner i källaren nu.Berätta jag det för släktingar i Sydney tror dom att man är tokig.Men SIST är man iallafall......http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-cool.gif\ border=\0\ alt=\Cool\ title=\Cool\ />psJag undrar var Orven får sina fina Smileys ifrån??ds Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 20 Oktober , 2007 Rutgerson, du fåt nog hjälpa till lite mer... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 20 Oktober , 2007 Jamen då har du ju flera h vakentid kvar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 20 Oktober , 2007 ps kinesland? vad har jag missat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser