Lamon 1 Postad 18 September , 2007 Nu är du illa ute... Det står Rutgerson ofta som siste man i trådarna... Ett tag stog det Lamon, men då blev jag avstängd... En tanke bara... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 18 September , 2007 hehe.. Jo fan det knallar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 18 September , 2007 Va, har du fått en egen tråd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 18 September , 2007 Du står väl inte sist ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 September , 2007 Nä, för det gör jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 18 September , 2007 Jag hugger på nu är jag sist Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 18 September , 2007 Nä nä du... Jag är sist nu... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 18 September , 2007 Ok sist Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 18 September , 2007 Shit jag ville vara sist Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 18 September , 2007 Pssst..... jag vill gärna vara tre från slutet om det går att fixa... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miniraser 10 Postad 22 September , 2007 Jag står sist bara ni slutar skriva nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 24 September , 2007 Det blev inte så Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 25 September , 2007 Då vill jag åtminstonde stå ovanför Rutgersson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 25 September , 2007 Rutger hinner inte med i den här svängen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 September , 2007 Han är taskigt efter hela tiden.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 26 September , 2007 Det gäller att ligga på topp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Veglarn Postad 26 September , 2007 Är inte det botten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 26 September , 2007 Då vill jag längst ut till höger i alla fall, så det så Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 26 September , 2007 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Noboat 0 Postad 28 September , 2007 Inbjuder till en lång tråd måhända..............................? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 29 September , 2007 Ja det är möjligt det återstår att se men då avslutar jag min runda här och återkommer inte mer,tåls det inte att man skriver lite här på dösnack, utan några personangrepp,som några har sysslat med,på forumet då kan det kvitta. Senast ändrad av iron_eagel2 | 29 september 2007 | 20:17 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Noboat 0 Postad 4 Oktober , 2007 Personangrepp ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 5 Oktober , 2007 Sist igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 5 Oktober , 2007 En gång var jag sist två gånger... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 5 Oktober , 2007 Måste det helt plötsligt vara Homo sapiens??? Trodde tråden handlade om moddarnas återkomst... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 7 Oktober , 2007 Ett citat ur Roffe Bengtssons LP skiva om ytlänningen. Jag har aldrig varit i Sverige och förra gången jag var där så var jag där 2 gånger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 8 Oktober , 2007 Ormet krüper Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 11 Oktober , 2007 Jepp den skivan är det och den har jag i mitt skåp och den är spelad 2 gånger så den är i praktiken ny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 12 Oktober , 2007 Jag undrar om det finns att ladda ner nånstans? Vore intressant underhållning för en ytlänning som jag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser