Gå till innehåll
onsdag 06 november 2024
fishmaster82

NY WEBBSHOP!!!!!

Rekommendera Poster

Hej på er alla!

Jag kollade runt efter fiske grejer och hittade den hittills bästa webbshopen! Och jag har letat länge! :-)

Jag kom in på ------

Det är att rekommendera, kanon snygg design!

Kanske ett alternativ för oss båtmänniskor som älskar att fiska!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj, vad det luktar reklam här.. 2mo5pow.gif

Hur kan nån tro att vi båtmänniskor skulle vara så dumma och inte fatta? 352nmsp.gif

Nix! Där handlar vi inte!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Trist...

Reklamen får de nog stå för själva. Det brukar företagen göra.

Jag hittade i alla fall det jag sökte och handlade hos dem.

Varför ska du vara så snabb att sänka allt som alla andra skriver här på forumet?

Fan vad tråkig start jag fick som medlem...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

(Arthur) Asch.....det är inte så mycket att hänga läpp över! Du är jättevarmt välkommen hit till Maringuiden! Tror faktiskt att du kommer att trivas rätt bra här bland oss andra tölpar! Hoppas det i alla fall.

Jag kan förstå reaktionen som du fick mot dig nu, för även om du inte alls hade för avsikt att göra reklam i vanlig bemärkelse så är det lite småkänsligt med indirekt reklam av den här typen även om du nu bara vill väl och bara ville dela med dig av någonting som du tycker är bra. Tack för det tipset!

Å andra sidan så gör vi ju alla indirekt reklam så fort vi ens nämner t.ex. en båt eller motortillverkares namn. Men kanske inte så uppenbart tydligt och rakt på sak då. Att undvika reklam helt och fullt är alltså mer eller mindre omöjligt på ett forum, men många reagear negativt om det sker så här rakt på sak. Bara så att du vet om det. Men återigen, så ska du inte hänga läpp för det här! Du kommer nog in i snacket du också och då kommer det nog att kunna vara lite roligare. Ha det så bra så hörs vi!

Hälsningar:

Roddarn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mitt bullshitfilter skrek REKLAM direkt när jag såg inlägget också.

Särskilt med ordval som

Det är att rekommendera, kanon snygg design!

Kanske ett alternativ för oss båtmänniskor som älskar att fiska! 

Bra kanske den är, men snygg...

Men jag kanske är överkänslig 21.gif\

Jag är ju dessutom helt ointresserad av fiske 2.gif\

/Fredrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan inte annat än att hålla med! Design, skulle jag inte våga kalla det, ser ut som en hembyggd sida från tidigt 2000-tal. Reaktioner av denna typ blir det lätt med sådan inlägg som saknar diskussion.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sen såklart när dina enda två inlägg du har gjort länkar till samma sida skulle jag vilja kalla det för misstänksamt också. Men när du lagt kommentarer 20-30st om annat så kommer vi kanske att tro på dig, men jag gör det inte iaf. Säger reklam jag också, vilket inte är något fel men att påstå att det inte är det är fel.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...