UlfSandeberg 0 Postad 17 September , 2007 Hej på Er Hoppas att någon kan hjälpa mig. Har nyss köpt en Maxim, men skulle behöva en ritning på båten för att kunna bygga en lämplig båtvagn (ombyggnad av befintlig). Hoppas på svar. Hälsningar Ulf Sandeberg 070 - 557 92 55 ulf.sandeberg@telia.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 17 September , 2007 Hej!! Kul att du köpt en Maxim!! Jag har själv nyss köpt en.. Vilken båt köpte du,har den varit ute på blocket?? Jag fick en kanon vagn med på köpet ska ta några bilder på tom vagn och lägga ut här..återkommer med det..ska bara ladda kameran först.. Min vagn är enkelaxlad och funkar bra att sjösätta/ta upp med traktor.. /Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
T_M_C 0 Postad 17 September , 2007 Hej Ulf, Kul med ännu en för året ny Maximägare! Vi är flera!! Vad har du köpt för Maxim? Många ute på annons nu och det är ju blandad kvalisort har vi märkt av de vi tittat närmare på.... Jag har full dokumentation över vår båt, så även med originalritning i den manual/bok som följde med nyköpet en gång i tiden då vår båt har haft mkt få ägare! Maila mig gärna så kan jag scanna in en ritning ifall det är av intresse fortfarande! Mvh T_M_C Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
T_M_C 0 Postad 2 Oktober , 2007 Hej Ulf, Jag mailade dig det jag kunde scanna in för ett bra tag sedan - fick du det eller var det inte något du hade nytta av? Vore kul att få lite respons från dig... Mvh T_M_C Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser