Gedda 24 Postad 16 September , 2007 Satt och räknade på lite utrustning till min båt.. listan innehöll Ankarspel,bogpropeller,hydraulstyrning och lite annat krafs.. (de flesta prylarna var exakt samma om inte annat så hade dom samma funktion/specifikation) Watski 25000Hjertmans 24000Sea Sea 21000 så man märker ju att det lönar sig att kika runt lite på olika handlare.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 559 Postad 16 September , 2007 Nån sa till mig en gång på en båtmässa att först så satte Bryggan sina priser sen satte de andra sina därefter. Åtminstone i Göteborgstrakten. (ingen kunde vara billigare än Bryggan menade försäljaren som jag pratade med) Tilläggas bör att han inte jobbade på Erlandssons. Har du kollat med deras priser? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 17 September , 2007 nepp inte än.. har beställt deras katalog så det ska räknas på dom med men tack för tipset :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser