snipen89 0 Postad 16 September , 2007 HEJ Har alltid undrat vad det är för två svarta plastbitar (se bild) som sitter fast i skrovet, precis under förpiken på min seacat ?? Är det någonslagts plugg efter tidigare hål eller liknande ? Tack för svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 16 September , 2007 Genomföringar för logg och ekolod som man tagit bort och pluggat med härför avsedd plugg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snipen89 0 Postad 16 September , 2007 Okej som jag trodde då... Då undrar jag bara om det kan vara något negativt med en sådan här plugg, kan det oväntat börja läcka in vatten eller så? Borde man plasta igen hålet för att vara på den säkra sidan ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vinyl 0 Postad 16 September , 2007 Du kan ju inför varje säsong kontrollera packningarna som garanterat sitter i dom. Plasta igen kan ju också vara bra men en del jobb. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dara 0 Postad 19 September , 2007 så den snåle säljaren tog ur instrumenten... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser