Lamon 1 Postad 16 September , 2007 Det går mot landstigning för skeppen. När blir det ? Några nya grejer som pressar, vagnar mm. ?? För egen del tror jag om en vecka eller tre... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 16 September , 2007 Tog upp min igår. Så nu står den där i garaget nytvättad. Så vill jag åka båt nu så får jag väl torrköra. Nu blir det motorkonsevering och service, men det gör jag själv. Sedan så lutar det åt att jag får bottenmåla till nästa år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 17 September , 2007 Torsdagen 11/10 blir det, och nya PVC pressar kommer att införskaffas. Så den obotliga optimisten tror fortfarande på att det blir 3 helgturer..................... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 September , 2007 Något nytt kan det bli, om jag nu kan få handlarn att förstå att mitt förslag blir bäst för honom... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 17 September , 2007 Tar inte upp förrens isen lägger sig och det gör den sent här och kanske inte alls. Men kommer det någon höststorm är det väl bäst att ta upp båten tillfälligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 20 September , 2007 Nu är det klart... Båten står på land... ...hos handlaren.... Till våren sätter jag i nya båten... Men vad ska man göra på helgerna nu? Jag får tjyvåka med nån... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 20 September , 2007 Ojojoj. flera veckor sedan jag tog upp, närmare bestämt 2 iaf.. Lite Service och sedan åkte skutan in i garaget.. Börjar bli kallt och regnigt här på västkusten så nu skulle d suttigt fint med en liten hytträser att förlänga sesången med.. !!!MVH REXCO!!! Senast ändrad av Rexco | 20 september 2007 | 21:17 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 211 Postad 21 September , 2007 Tar upp nu på måndag, alltså den 24:e. Har redan mastat av. *suck* Nåväl, nu får man börja mecka istället - kul det med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 22 September , 2007 Vilket kanon väder och höstfisket slår alla rekord hade idag en 1 meters gädda som i sista stund klippte linan, men vad gör det när solen skiner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dara 0 Postad 29 September , 2007 tar upp tisdag 2 okt får tyvärr använda någon av min min NOA eller Press & Son ställning i år också, presseningen får även den duga. Frågan är bara om jag orkar och har lust att börja ta bort tejpen i vattenlinjen för att kunna höja den nästa år eller om det blir som vanligt att jag struntar i det för att det är kallt, blåsigt och regning..... Har verkligen ingen lust att gå ner till båten som planerat i detta skitväder........må det vara bättre imorgon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser