Westfjord26 9 Postad 28 September , 2007 Att det inte blev en båthelg lika förbannat, vädergudarna är inte med oss i år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 30 September , 2007 inte ett skit kolsvart ute och regnet vräker ner Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 7 Oktober , 2007 Bara regn,regn och mera regn.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nutshell 1 Postad 9 Oktober , 2007 Vägarbetare som inte gör någon ting!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 1 December , 2007 inte ett skit kolsvart ute och regnet vräker ner Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 5 December , 2007 Det e mörkt o blött det jag ser... Men va fan gör det när det närmar sig sjösättning !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 5 December , 2007 Det ända du sjösätter är väl din leksaksbåt i badkaret. Jag har allt hört..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 5 December , 2007 Hur låter det ?? Föresten du vet inte vad min gröna badanka tagit vägen ? Kan jag glömt den hos dig? Du kanske gömde den för det verkade som om du gillade o leka med den... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 5 December , 2007 sitter ni i badkaret ihop ? Du behöver inte just nu veckla in dig i detaljer....eller nämna bastun efteråt och så....utan bara ett enkelt ja eller nej...jag tror det räcker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 5 December , 2007 En blöt Merca. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 6 December , 2007 Sitter o sitter... Men visst, JA.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 7 December , 2007 En blöt cycklist i motvind och adventstakar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 7 December , 2007 Två Lysline fartyg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 7 December , 2007 En helt underbar tjej, det ni. Och hon kom när jag ropade på henne. Hon la sig direkt i sängen. Blöt är hon. Hon gör allt som jag säger..... Nu vill hon gå ut igen. Hundjävel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 7 December , 2007 Det är väl underbart med djur. Glömde raporten,två blöta katter som springer över gården och vill komma in i värmen. Senast ändrad av iron_eagel2 | 07 december 2007 | 14:35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 7 December , 2007 Jo det är härligt, men inte sådana här dagar. Det har regnat hela dan. Det får bli en tröstöl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 December , 2007 Det sitter en kärring 50 m längre bort i en busskur...hon satt fan där i morse oxå...antingen går inte bussarna längre här eller så har hon flyttat in i kuren... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 7 December , 2007 Det är svårt att se ut genom mitt fönster för det är massa galler framför.... Var är jag egentligen? Varför har jag en konstig vit tröja på mig, utan armar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 December , 2007 kärringen är kvar...kanske en stalker från maringuiden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 7 December , 2007 Haha kanske är det så steve.... Jag ser nu en Housewagon... Blå och vit..... Kan det vara Änglarnas vagn...... Nu förstår ingen vart jag kommer ifrån..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 8 December , 2007 Samma här, fast kanske jag ser något......nej. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 8 December , 2007 Regn.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 8 December , 2007 Två stycken motorseglare passerar utanför just nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 8 December , 2007 En vacker solnedgång ser jag just nu....och ang tanten i busskuren så blev jag tvungen att gå ut till henne vid kl 23.00 igår kväll o fråga henne vad hon gjorde i kuren...hon var förvirrad och jag blev tvungen att ringa sheriffen som fick hämta henne...hon var lite stel...inte likstel...men ett par timmar till så vet i katten om jag inte haft en kund....men-men...på återseende som jag sa.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 8 December , 2007 Skönt att höra, det finns många förvirrade i dessa dagar. Var ner till centrum idag och jisses, vilken jakt. Folk slogs om kundvagnarna, hundar o mammor skällde, barn skrek och ville hem. Bilarna tutade och jag vann fick min parkering, snodde en kundvagn av en äldre och hade något att hänga på inne vid systemet. Allt gick smidigt som vanligt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 December , 2007 Just nu ser jag en spegelbild av en person som längtar efter sjösättning... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 December , 2007 Ser en färga på väg till öa. Ser lite annat oxå, men det tar vi nästa gång... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 16 December , 2007 Min båt, under en presenning.. Stackarn ser ut attt frysa. Överväger att dela med mig av glöggen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 16 December , 2007 Ahhh...long time no see Skit i båten...hit med glöggen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 16 December , 2007 Den e slut, han skickade den hit.... Genom fönstret ser jag tompavan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser