Lamon 1 Postad 14 September , 2007 Ja, vad såg du senast du kikade ut genom ett fönster ?? Senast ändrad av Lamon | 14 september 2007 | 17:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 September , 2007 Jag får väl börja då eftersom ingen annan vågar... Färjan till öa och regn... Det var vad jag såg... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 14 September , 2007 ett järnverk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 14 September , 2007 Lamon som gick förbi utklädd till spöke! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 September , 2007 Hann du se det när du var hos grannen o käkade skäggbiff ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 14 September , 2007 Delar av min före detta båt ock bryggan som segla ner Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 September , 2007 Då var det ju en ganska lagom laddning ni fick till !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 September , 2007 Sist jag tittade ner på gatan var det på flippflopp och linne och inte fan blev jag gubbsjuk för det inte, nej då, inte alls, inte jag inte, varför skulle jag det, för att jag såg rakt ner i linnet, jag som är gift och gammal...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 14 September , 2007 Vi tog 25 för säkerhetsskull Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 September , 2007 Ja det är bra att ligga på rätt sida gränsen så det inte blir fel. Jag brukar droppa ner 18 ankare i gästhamnar så jag vet att det inte släpper... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 September , 2007 Fönstret var det ju.... Jag såg mörker o ett gatlyse sist jag kikade ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 14 September , 2007 Nu är det mörkt riktigt mörk utanför fönstret Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 September , 2007 Typ grannen o en stolle som joggade... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 15 September , 2007 Solsken virvlande löv och våra katter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 September , 2007 Skummande vatten o blåst. Måste nog ner o kolla skeppet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 16 September , 2007 För en vecka sedan: Medelhavet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 16 September , 2007 Har Åke en skäggbiff? Nu blir jag lite rädd!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 16 September , 2007 Jag gick ju ganska fort förbi så det kanske var en skäggkorv !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 17 September , 2007 Naturligtvis ser jag en ett strålande väder utanför kontoret, det är ju måndag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 September , 2007 Mörka moln som drar fram, det blir nog snart regn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 17 September , 2007 Just nu en gråbeige färg, nån har ställt en massonit för fönstret... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 17 September , 2007 Ett fyllo som liknade den här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 17 September , 2007 Aj f-n då. Det var visst spegeln jag tittade i. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 20 September , 2007 Vitt........persiennerna är nere. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
makke_the_muss 27 Postad 20 September , 2007 Kyla och motorväg utanför kontorsfönstret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 21 September , 2007 Två ekkorrar som rasade runt på gräsmattan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 21 September , 2007 Svart....persiennerna är uppe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 September , 2007 En ljus härlig morgon och förhoppningarna stiger återigen om en båthelg, men fan trot! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 26 September , 2007 Solen skiner och löven singlar ner,en vacker höstdag med andra ord. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 27 September , 2007 Lätt disigt råttfångarn har lyckats igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser