Gå till innehåll
fredag 07 februari 2025
Roddarn

Sökes: SMART Inredare av båt

Rekommendera Poster

Hej och välkommen!

Vad behöver du hjälp med lite mer exakt? Om du har ett piano ombord så rekommenderar jag att du placerar den i matsalen och flipperspelet i baren, men du har kanske inte en så stor båt?

Hälsningar:

Roddarn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman

Flippern och Roddarn,
driv inte med killen, ser ni inte att han har uppenbarligen svårigheter att få iväg inlägget till sajten? Förutom landkrabba kan han vara helt ovan vid datorer, ännu mindre förstå era spydigheter
Jävlas med mig istället, jag har lär mig sila snacket på sajten tror jag, tänk bara på alla nya seriösa som inte hänger medsmiley-tongue-out.gif\
Kalman 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Kalman

Mamma har sagt man skall vara artig mot alla människor, har inte din sagt det? smiley-wink.gif\
Kalman 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, eller så har han bara problem med att bestämma sig för var pianot och flipperspelet ska placeras någonstans!

Äsch....vi är både vänliga och hjälpsamma här Husvill, så det är klart att du är mycket varmt välkommen! Det är bara Herr Kalman som är lite elak av sig, men så fort nästa sommar kommer så blir han snäller igen! Ja, sanningen är den att ryktet säger det att han bor i kölsvinet medan han har båten på land så han är lite speciell av sig måste jag nog säga. (Men skvallra inte att det är jag som har sagt det!) Vi är dock inte alltid så seriösa av oss här även om du inte har kunnat märka av det ännu och vi saknar både självdistans och humor. Skämt avböjes vänligt men bestämmt!

Förresten Husman....längst ner på den här sidan så finns det både telefån-nummer och e-postadress till Maringuiden. Du kanske kan kontakta dem om råd eftersom du tycks ha lite problem med att få dina inlägg att fungera. Det är väl någon inställningsgrunka i din browser gissar jag. Men den dära andra spelevinken där...Flipper 510 HT....han kanske vet hur du ska bära dig åt om du mailar honom? Släng iväg ett mail till honom vet ja och fråga. I värsta fall får du bara en snyting av honom i hans mailsvar, (han är lite våldsam av sig efter kl. 22:30) men det kan ju vara värt att prova! Hoppas att det löser sig sa flickan som sket i ruff-vasken...

Hälsningar:

Roddarn 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Kalman

Hej Roddarn.
Nu äru ute och tramsar.
Men jag tänker inte bemöta det.
Hoppas  killen inte blev avskräckt och kan få vettiga svar även om han har en Mac dator och Roddarn läser inlägget. 
Kalman 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo, det är ju solklart att jag var ute och tramsade och det var med rätt mycket värme bakom dessutom, så jag hoppas att du såg det. Och som sagt så är ju alla medlemmar naturligtvis varmt välkomna....nya som gamla.

Hoppas att han får igång sina datorinställningar snart så att han får bekanta sig med oss och vi med honom.

Hälsningar:

Roddarn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...